er der andre end mig der syntes at Tv2 udsendelse af De 2 tårne igår var usandsynligt ringe kavalitet både på lyd og billedside..... man fik sgu ondt i øjnene af at side og glo på det mudrede l... !!! kan også have et lokalt fænomen...?
jeg overvejede 1/3 del inde filmen at slukke, men nu var vi kommet igang..og havde lige genset 1éren i forgårs på Zulu (hvor kvaliteten var udemærket ) så vi blev hængende ...desvære. Syntes bare det er utroligt at de kan få så ringe et resultat ud af en film der er så gennemarbejdet....
Det var usandsynlig ringe. Man skal virkelig gøre meget galt for at få så godt kildemateriale til at se så skidt ud som De To Tårne gjorde igår! Til tider virkede det nærmest som om at der var to billeder oven i hinanden. Om igen, TV2!
Jeg slog over og tjekkede kvaliteten, da en også nævnte det i en anden tråd her på siden.. Husker ikke lige hvem og hvilken.. Og må sige, blev mildest talt forbavset..
I dag var jeg så en smut-tur forbi mine forældre.. Helt uden emnet overhovedet havde været oppe og vende, spurgte min mor pludselig.. "Så du Ringenes Herre i går på tv2? Der var da et eller andet helt i vejen med billedet" ..
Så ved man altså, den er gal, når min mutti begynder på den slags..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
jamen så var det heldigvis ikke bare mig der var gået hen og blevet krakilsk! blev sgu lidt nervøst for om flimmeren var stået af....eller jeg stadig var bagstiv efter fredagens julefrokost.
Så den lige igår på dvd, og gudhjælpemig om der ikke er kommet en ridse i disk 2, selvfølgelig slaget om helms kløft, og ridsen varer 3 kapitler :´( Satans!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-bullettooth 19 år siden
#2 duuk74 19 år siden
#3 filmz-bullettooth 19 år siden
#4 pulse83 19 år siden
#5 filmz-canner 19 år siden
#6 HonoDelLoce 19 år siden
I dag var jeg så en smut-tur forbi mine forældre.. Helt uden emnet overhovedet havde været oppe og vende, spurgte min mor pludselig.. "Så du Ringenes Herre i går på tv2? Der var da et eller andet helt i vejen med billedet" ..
Så ved man altså, den er gal, når min mutti begynder på den slags..
#7 filmz-bullettooth 19 år siden
#8 loki 19 år siden
#9 davenport 19 år siden
Satans!
#10 filmz-bullettooth 19 år siden