Tjaa.. kender man ikke siden i forvejen, er det jo ikke til at vide om der er tale om en dansk forhandler, hvilket jeg f.eks. ikke anede, så skulle der en søgning på google til, for at finde forhandleren.
Dertil kommer at filmen ikke dukker op i blu-ray-udgave ved en standardsøgning, men man lige skal opdage at "blu-ray" åbenbart ikke er dækket under "film", hvilket gør at man enten skal ændre der, eller gå ind og lede efter den under fanebladet blu-ray.
Og så til sidst, er det god skik at linke til hvad man ønsker hjælp til, frem for at lade andre søge efter det. ;)
Hvis du ønsker ikke hjælp, men lad vær med at stille et spørgsmål!
det der du skriver hænger ikke sammen - hvis jeg ønskede hjælp var det fordi der var noget je ikke kunne finde ud af - her vil jeg høre andres mening og har intet at gøre med at ønske hjlæp!!!
#1 Mark Malmstrøm 13 år siden
Kan dette være en fejl ELLER.....
Jeg tjekker billederne på Gucca
Jeg håber på HD lyd her
#2 Slettet Bruger [2340528414] 13 år siden
#3 Mark Malmstrøm 13 år siden
her men forstår ikke hvorfor det skal være så svært selv at gå ind på gucca og søge ;)
????????????????????????
#4 Slettet Bruger [2340528414] 13 år siden
Dertil kommer at filmen ikke dukker op i blu-ray-udgave ved en standardsøgning, men man lige skal opdage at "blu-ray" åbenbart ikke er dækket under "film", hvilket gør at man enten skal ændre der, eller gå ind og lede efter den under fanebladet blu-ray.
Og så til sidst, er det god skik at linke til hvad man ønsker hjælp til, frem for at lade andre søge efter det. ;)
#5 Mark Malmstrøm 13 år siden
#6 Wangsgaard 13 år siden
Hvis du ønsker ikke hjælp, men lad vær med at stille et spørgsmål!
#7 Mark Malmstrøm 13 år siden
det der du skriver hænger ikke sammen - hvis jeg ønskede hjælp var det fordi der var noget je ikke kunne finde ud af - her vil jeg høre andres mening og har intet at gøre med at ønske hjlæp!!!
#8 McPeter 13 år siden
#9 Bobby Singer 13 år siden
Fej lige for egen dør først mester ;)
#10 Mark Malmstrøm 13 år siden
Drop det der, lærling ;)