Er kommet til afsnit 7 i mit 3. gennemsyn af sæson 1. Den har den ultimative replayvalue og jeg bliver stadig høj af alle dialogerne. Skuespillet fra samtlige er nærmest fejlfrit. Jeg glæder mig som en vild til at eje serien i HD.
10/10 over hele linien!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg ender også tit med at sætte et Deadwood afsnit på når jeg har stået og gloet på DVD samlingen i et kvarters tid. Jeg bliver ved med at kunne le højt for mig selv når Al eller E.B. går i gang med deres tirader.
Jeg har gjort mit bedste for at sprede det gode budskab, og indtil videre ligger jeg på 100% konverterings rate.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Suk! håber at jeg kan lokke konen med til et 2. gennesyn af sæson 1, inden vi kaster os over sæson 2. Må snart ha' købt et fjernsyn mere!!! Næsten synd at glo det på puteren!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#212: Jeg synes langt fra Timothy Olyphants skuespil er fejlfrit, de første 5-6 afsnit er han imo. ikke sluppet ret godt fra. Han bliver dog bedre for hvert afsnit - modsat Ian McShane, som var suveræn fra første færd.
Olyphant er et af de svageste led i serien, enig. Dog som man kommer til at kende Bullock bedre og bedre, giver hans sammenknyttede udstryksmåde mere mening.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Der går for lang tid mellem sæsonerne og ærgerligt at Wild Bill Hickock ryger, men ikke noget jeg ville rette, for sådan var historien jo. Men ellers...nej, intet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#211 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#212 filmz-Bruce 18 år siden
10/10 over hele linien!
#213 Spanner 18 år siden
Jeg har gjort mit bedste for at sprede det gode budskab, og indtil videre ligger jeg på 100% konverterings rate.
#214 wiseguy 18 år siden
Må snart ha' købt et fjernsyn mere!!! Næsten synd at glo det på puteren!
#215 myggen 18 år siden
#216 stefsims 18 år siden
#217 Spanner 18 år siden
#218 filmz-Bruce 18 år siden
#219 ks 18 år siden
#220 filmz-Bruce 18 år siden