Det var oprigtigt. Jeg vil gerne vide om andre end Brucy og undertegnede synes det er en god serie. Jeg synes nemlig at reaktionerne efter starten på Svensk tv var overraskende lunkne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det jeg sådan har kunne læse rundt omkring på filmz, er en overvejende tilfredshed med serien. Der var vidst også et par stykker der ikke var helt oppe at ringe, men det er jo smag og behag. Nu er jeg nok ikke i mit rette element, fordi jeg ikke har set den, men jeg kunne da lige vidregive det jeg har læst :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er fordi det på sin vis er envejskommunikation. Så kommer det tit forkert ud. Folk vil opdage at på IRC kanalen #filmz.dk er jeg meget flinkere! Altid venlig og positiv, og hvis folk har en kat i Horsens, der skal fodres, tager jeg da gladeligt ned for at fodre den.
Eller noget...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
For lige at forsvare Dark-Light lidt, så dækker misforstået vist meget godt :) På IRC er han endda hjælpsom og alt muligt, men det skal vist opleves før man tror det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 DarkLight 20 år siden
#12 davenport 20 år siden
Nu er jeg nok ikke i mit rette element, fordi jeg ikke har set den, men jeg kunne da lige vidregive det jeg har læst :)
#13 filmz-Bruce 20 år siden
#14 gi-jones 20 år siden
#15 DarkLight 20 år siden
#16 davenport 20 år siden
#17 DarkLight 20 år siden
Eller noget...
#18 lagoni 20 år siden
#19 filmz-Munk 20 år siden
Eftersom jeg har en kat og bor i Horsens er jeg tilbøjelig til at tage imod dit tilbud.. ;)
Hvornår kan du evt komme?
- Steve Carell
#20 davenport 20 år siden
DarkLight, jeg er helt på din side :) (The dark side?)