Har lige set de to første afsnit af sæson 2. Holy crap der startes hårdt ud! Jeg elsker den serie og har mest lyst bare at fyre samtlige episoder af med det samme. Historien er bestemt ikke blevet kedeligere og skuespillet er stadig i major league. Frygter næsten, at jeg når at se hele sæsonen her i påsken, så kommer den ulidelige ventetid tilbage igen!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#95 Jeg er også ret glad for at jeg har overarbejde i tiden så jeg ikke får set den alt for hurtigt :D meeeeen så kan man selvfølgelig se den igen igen igen igen og igen...ligesom jeg kan med BoB
Det lykkedes mig at begrænse mit Deadwood viewing i påsken til de første 6 afsnit af sæson 2. Der kan vel efterhånden ikke siges noget pænt om den serie, som ikke allerede er sagt, men udover at det hele fortsætter i sublim stil, så synes jeg, at det er lækkert at se, at persongalleriet bare vokser og vokser med nye spændende karakterer. Handlingen fortsætter med at være spændende og medrivende og sæson 2 er indtil videre noget mere blodig end sæson 1.
må sige jeg er en smule skuffet (sir ik det på nogen måde er dårligt) over sæson 2 i sammenligning med sæson 1.. syns handlingen er bleven lidt mindre, ja sq svært at forklare... men blev mere fanget af S1 er hvad jeg prøver at formulere.
men som sagt, ikke tolk dette indlæg som om S2 er dårlig. stadig møg herligt serie :)
Så tabte Deadwood luften og gik lidt i stå! (Sådan en overskrift skal nok få Bruce op af stolen)
Her i weekenden så konen og jeg afsnit 8 af sæson 2 (eller afsnit 20 af serien om I vil). Jeg har hele tiden været én af seriens trofaste disciple og har kun haft lovsange at synge indtil nu. Men da vi blev færdige med afsnit 20, blev vi for første gang enige om, at det var et kedeligt afsnit! Første gang er lidt en overdrivelse, for der har rent faktisk været optræk til det én gang før i sæson 2 (tror det var afsnit 15 el. 16). Lad mig skynde mig at pointere, at Deadwood stadig er det bedste tv, jeg nogensinde har set, men jeg kan allerede nu konkludere at sæson 2 ikke helt kan leve op til sæson 1. Jeg ved godt, at jeg stadig mangler 4 afsnit af sæson 2, men i kraft af at jeg intet negativt havde at sige om sæson 1, så må det nu en gang være konklusionen!
Ovenpå Wolcott’s bludrus og efterfølgende røvfuld af Utter (er du så færdig!! der skete ting og sager) går tingene totalt i stå. Wolcott fortsætter sine forretninger, som om intet er hændt og hans indre psykopat er åbenbart forsvundet for en stund, for han reagerer ikke yderligere på hændelsen med Utter (jeg var faktisk bange for, at Charlie, var på vej under mulden) og Joanie får lov til at smadre en flaske i hovedet på ham? Ud over at træde lidt vande introduceres telegrafisten og vi har det store cykelløb på hovedgaden, som jo nærmest er en DR-drama produktion værdig. Er jeg den eneste der synes, at Al’s dialog med det kære indianerhoved er åndssvag?
Men anyways skuespillet er stadig helt i top og episoden har da også enkelte guldkorn: Det lille opgør mellem Alma og Miss Isringhausen (genial karakter), der ender med, at Alma uden held forsøger at uddele lussinger og bliver sendt retur til sit værelse med den her: "Alright, Mrs. Garret, you've had your fit of temper. Get the fuck back to your room." Jane er næsten altid garant for lidt til lattermusklerne og hun leverer også varen, da hun svarer Charlie: "How does standing in my own puke prompt you to volunteer me to give a condolence call?" Apropos condolence så ser det sku’ ikke for godt ud med Jane og jeg er bange for, at hun ikke når med over i sæson 3!
Normalt og indtil nu har jeg kun afleveret ratings på 5/6 og 6/6 til Deadwood men afsnit 20 må ”nøjes” med 4/6 og så regner jeg, at det var en engangsforseelse ;)
#91 Captain Vallo 19 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#92 davenport 19 år siden
Kunne de så ikke spytte nogle flere afsnit afsted?? De kunne jo lave 365 om året så ;)
#93 filmz-Bruce 19 år siden
#94 Captain Vallo 19 år siden
Det er det nemlig!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#95 wiseguy 19 år siden
Holy crap der startes hårdt ud! Jeg elsker den serie og har mest lyst bare at fyre samtlige episoder af med det samme.
Historien er bestemt ikke blevet kedeligere og skuespillet er stadig i major league. Frygter næsten, at jeg når at se hele sæsonen her i påsken, så kommer den ulidelige ventetid tilbage igen!!
#96 cyberzed 19 år siden
#97 filmz-Bruce 19 år siden
#98 wiseguy 19 år siden
Handlingen fortsætter med at være spændende og medrivende og sæson 2 er indtil videre noget mere blodig end sæson 1.
#99 chronaden 19 år siden
men som sagt, ikke tolk dette indlæg som om S2 er dårlig. stadig møg herligt serie :)
#100 wiseguy 19 år siden
(Sådan en overskrift skal nok få Bruce op af stolen)
Her i weekenden så konen og jeg afsnit 8 af sæson 2 (eller afsnit 20 af serien om I vil). Jeg har hele tiden været én af seriens trofaste disciple og har kun haft lovsange at synge indtil nu. Men da vi blev færdige med afsnit 20, blev vi for første gang enige om, at det var et kedeligt afsnit! Første gang er lidt en overdrivelse, for der har rent faktisk været optræk til det én gang før i sæson 2 (tror det var afsnit 15 el. 16).
Lad mig skynde mig at pointere, at Deadwood stadig er det bedste tv, jeg nogensinde har set, men jeg kan allerede nu konkludere at sæson 2 ikke helt kan leve op til sæson 1. Jeg ved godt, at jeg stadig mangler 4 afsnit af sæson 2, men i kraft af at jeg intet negativt havde at sige om sæson 1, så må det nu en gang være konklusionen!
Ud over at træde lidt vande introduceres telegrafisten og vi har det store cykelløb på hovedgaden, som jo nærmest er en DR-drama produktion værdig.
Er jeg den eneste der synes, at Al’s dialog med det kære indianerhoved er åndssvag?
Men anyways skuespillet er stadig helt i top og episoden har da også enkelte guldkorn:
Det lille opgør mellem Alma og Miss Isringhausen (genial karakter), der ender med, at Alma uden held forsøger at uddele lussinger og bliver sendt retur til sit værelse med den her: "Alright, Mrs. Garret, you've had your fit of temper. Get the fuck back to your room."
Jane er næsten altid garant for lidt til lattermusklerne og hun leverer også varen, da hun svarer Charlie: "How does standing in my own puke prompt you to volunteer me to give a condolence call?" Apropos condolence så ser det sku’ ikke for godt ud med Jane og jeg er bange for, at hun ikke når med over i sæson 3!
Normalt og indtil nu har jeg kun afleveret ratings på 5/6 og 6/6 til Deadwood men afsnit 20 må ”nøjes” med 4/6 og så regner jeg, at det var en engangsforseelse ;)