Fik set afsnit 5-8 iaften. Og halleluja, amen og hare hare. Det er himmelsk, intet mindre. Det kan bedst beskrives som USA's Matador, det fungerer på samme måde. Karakterer man holder af, med alle deres mangler og skuespil i verdensklasse. Swearengen, Farnum, Doc og Cy er helt i top. Men Alma, Elsworth, Utter, Jane, Dority, Merrick og ikke mindst Wolcott, som ikke er lige til at lure, er lige efter. Og så er der de fede småroller. Swearengens og Cy's personale, Trixie, Sol, the whole goddamn fucking crew.
4 afsnit tilbage. EEN aften. Pis og lort! Og så 49 uger til næste fix! For satan, hvor skal den ses mange gange inden sæson 3. Hvad nu hvis en skuespiller dør? Nej...det må ikke ske.
Karakteren ligger og ruller omkring de 10. JEG kan ikke blive underholdt på bedre vis.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#12 - boka er en stavefejl for boks - startede for lang tid siden (2004?) ved at en admin skrev forkert i et internt forum og de andre admins hængte naturligvis straks vedkommende ud i det "rigtige" forum, og det har så hængt ved... ;-) Prøv bare at søge på det i tagwall forummet - det er et alment brugt begreb! :-D
#11 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#12 stefsims 19 år siden
Boka ???
#13 cyberzed 19 år siden
#14 filmz-Bruce 19 år siden
4 afsnit tilbage. EEN aften. Pis og lort! Og så 49 uger til næste fix! For satan, hvor skal den ses mange gange inden sæson 3. Hvad nu hvis en skuespiller dør? Nej...det må ikke ske.
Karakteren ligger og ruller omkring de 10. JEG kan ikke blive underholdt på bedre vis.
#15 cyberzed 19 år siden
#16 McPeter 19 år siden
Prøv bare at søge på det i tagwall forummet - det er et alment brugt begreb! :-D
Den tidligste tråd jeg lige kunne finde med det er denne:
http://filmz.dk/forum/item/8577/#18
Men iøvrigt ganske gode bud på hvad en boka er... ;-)
#17 davenport 19 år siden
#18 cyberzed 19 år siden
#19 davenport 19 år siden
#20 stefsims 19 år siden
Er ved min anden gennemgang af S1. Jeg kan ikke vente til S2 bliver leveret...