Jeg har da heller ikke set ret meget Sopranos, nok mest fordi jeg ikke var med fra starten, og jeg har det egentlig fint med at undvære den nu jeg har Deadwood :D
Jeg synes "Sopranos" er "Deadwood" meget overlegen - ikke mindst fordi "Deadwood i mine øjne nærmest er en kopi af "Sopranos" i det vilde vesten rent stilmæssigt.
Men det kommer nok også meget an på hvad man foretrækker rent genremæssigt. Westerns har aldrig sagt mig det store, hvorimod jeg altid har været fascineret af wiseguy-film.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#36 Der er jo ytringsfrihed ;) Jeg har det modsat, retorikken og dialogen i Deadwood er aldrig set bedre, ensemblet er uden svageheder og David Milchs western vision er - indsæt superlativ her -. Og så ass-fucker Swearengen jo Gandolfini uden problemer ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#31 filmz-Bruce 19 år siden
#30 Den er super, meget seværdig.
#32 Bates 19 år siden
#33 cyberzed 19 år siden
#34 McPeter 19 år siden
#32 - javel!
Nogen der har et link til en god anmeldelse af den?
Edit: Altså god som i meget "rammende" - ikke som i bare at rose den til skyerne ukritisk... :-)
#35 chandler75 19 år siden
Men det kommer nok også meget an på hvad man foretrækker rent genremæssigt. Westerns har aldrig sagt mig det store, hvorimod jeg altid har været fascineret af wiseguy-film.
#36 davenport 19 år siden
#37 chandler75 19 år siden
#38 DarkLight 19 år siden
:)
#39 filmz-Bruce 19 år siden
#40 cyberzed 19 år siden