Ja, så fik jeg også set sidste afsnit af tredje sæson af den måske bedste serie, jeg nogensinde har set. Jeg må indrømme, at jeg fik en mindre depression i timerne efter de sidste rulletekster var rullet over skærmen, så jeg tænkte: "Jeg må have mere - hvad som helst!"
Så derfor ... Jeg ved, der har været tråde herinde på filmz, hvor man har linket til interviews og meget andet godt, og dem har jeg med vilje ikke fulgt med i, da jeg ville have så meget som muligt til gode, til jeg selv fik mulighed for at nyde serien i fulde drag.
Men hvor er trådene? Hvor er de fede links? Hjælp! Jeg har brug for et Deadwood-fix! Og nej, jeg har ikke R1-udgaverne med ekstramateriale - stor fejl :o(
Har der i øvrigt været nogen Deadwood polls her på filmz? Eller skal vi bare holde den for os selv her i "privaten"?
Bedste "hovedrolle"? Bedste "birolle"?
Ja, jeg ved sgu ikke engang, hvem jeg selv ville stemme på, men jeg må indrømme, at jeg havde et soft spot for Jewel og Richardson ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ja velkommen i depri-land! Jeg er ordinær og vælger Ian McShanes Swearengen, til at være den bedste karakter, jeg nogensinde har set i en TV serie. Han er outstanding. Og så har jeg svært ved at vælge derefter. Birolle universet er jo nærmest uhyggeligt kompetent og sætter en meget høj "bar". Var vild med "the preacher" fra sæson 1.
Hvordan man har formået at holde Deadwood og McShane især ude af Emmy nomineringerne, ja en hvilken som helst award, kan kun guderne vide. F.eks. at se Kiefer Sutherland nomineret for bedste hovedrolle og Ian McShane ikke, er grænsende til kronisk momentan sindssyge.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4 Ja, jeg er enig. McShane er mageløs, og karakteren Al er fremragende komponeret. Og hvorfor han ikke har været nomineret ... tjah, det er vel fordi den slags prisuddelinger i bund og grund er en popularitetskonkurrence og ikke en egentlig anerkendelse af talent/dygtighed.
Men den serie, altså ... Jeg var sateme ved at tude i går, da sidste afsnit var slut. Det er første gang, jeg har haft det på den måde med en serie - at det var som at tage afsked med sine venner og bekendte. Skrækkeligt!
Men, bruce, du må da have nogle links til nogle gode interviews eller lignende ... Du af alle!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hvordan er det i grunden nu. Der er ikke lavet mere efter 3. sæson right? Slutter den så bare totalt åbentstående med en gigantisk cliffhanger eller hvad? God I hate it!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
der snakkes om de der to lange afsnit som sku afslutte serien lidt pæner end andre HBO's serier har gjort. Men det kom frem i et interview fr nylig at man nok ikke sku sætte sine forhåbninger alt for højt oppe efter dem.
bruce ved hvad jeg snakker om, det gør jeg sådan set også jeg kan bare ikke lige finde linket 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg havde det også ret vemodigt da jeg så sidste afsnit, og det eneste der kunne hjælpe var at jeg mned spænding kan vente på nye sæsoner med The Wire og Battlestar Galactica (selvom sidstnævnte begynder at køre lidt i selvsving). Men The Wire er virkeligt om muligt bedre end Deadwood...
#1 filmz-yoshimura 18 år siden
Så derfor ... Jeg ved, der har været tråde herinde på filmz, hvor man har linket til interviews og meget andet godt, og dem har jeg med vilje ikke fulgt med i, da jeg ville have så meget som muligt til gode, til jeg selv fik mulighed for at nyde serien i fulde drag.
Men hvor er trådene? Hvor er de fede links? Hjælp! Jeg har brug for et Deadwood-fix! Og nej, jeg har ikke R1-udgaverne med ekstramateriale - stor fejl :o(
Har der i øvrigt været nogen Deadwood polls her på filmz? Eller skal vi bare holde den for os selv her i "privaten"?
Bedste "hovedrolle"?
Bedste "birolle"?
Ja, jeg ved sgu ikke engang, hvem jeg selv ville stemme på, men jeg må indrømme, at jeg havde et soft spot for Jewel og Richardson ...
#2 DarkLight 18 år siden
#3 Guts 18 år siden
Swearengen 4 Life!
Eller Swengen som Mister Wu ville sige...
Swearengen er sgu den mest coole person i hele Deadwood.
*Blev vist lige lidt begejstret 2 sekunder *
#4 filmz-Bruce 18 år siden
Hvordan man har formået at holde Deadwood og McShane især ude af Emmy nomineringerne, ja en hvilken som helst award, kan kun guderne vide. F.eks. at se Kiefer Sutherland nomineret for bedste hovedrolle og Ian McShane ikke, er grænsende til kronisk momentan sindssyge.
#5 filmz-yoshimura 18 år siden
Men den serie, altså ... Jeg var sateme ved at tude i går, da sidste afsnit var slut. Det er første gang, jeg har haft det på den måde med en serie - at det var som at tage afsked med sine venner og bekendte. Skrækkeligt!
Men, bruce, du må da have nogle links til nogle gode interviews eller lignende ... Du af alle!
#6 gi-jones 18 år siden
#7 elwood 18 år siden
bruce ved hvad jeg snakker om, det gør jeg sådan set også jeg kan bare ikke lige finde linket 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 PredatorX 18 år siden
#9 filmz-Bruce 18 år siden
Ser ud som om "filmene" er døde. Det kommer fra Dorotys mund
#10 DarkLight 18 år siden