Jeg leder efter filmz anmeldelse af Death Sentence, men jeg kan simpelthen ikke finde den, selvom jeg mener at den er blevet anmeldt her. Er det bare mig der er for bagstiv til at finde den? :D
Nå, så må det være mig der husker forkert, men tak for svaret! Tænkte, at det kunne være fordi den evt. stod under dens danske titel, at jeg ikke kunne finde den.. Nogen der kan give mig et ord eller to om filmen? Er den værd at se?
Instruktøren er elendig, og den har en konstant b-films følelse over sig. Den har dog bestemt sine øjeblikke rundt omkring... hvis du ikke skal bruge alt for mange penge på den, er den et kig værd. 3/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Enig med #4. Den har bestemt sine øjeblikke og den er ganske fornuftig, men i sidste ende er den letforglemmelig og skilder sig ikke godt nok ud fra mængden. 3/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg synes den er genial, det klassiske Øje for øje tand for tand, især musikken i den er fantastisk, men en tredje grund til jeg synes den er fantastisk er nok at det er dem som også har stået bag Saw, jeg synes den er 5 stjerner værd og kan klart anbefales.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Tak for svarene folkens. Fik den set, og fy for dælen hvor var den ringe! Dårligt manuskript og virkelig ringe instruktion. Jeg vidste godt, at det var instruktøren af Saw, men jeg blev alligevel overrasket over dens komplette mangel på kvalitet. Som nogle af jer andre også har været inde på, så havde den et par enkelte ting der ikke var helt tåbelige, f.eks. formåede den, at opbygge en anelse spænding under en "foot-chase", men det var vist også dét :-/
#1 cans 15 år siden
#2 chandler75 15 år siden
#3 cans 15 år siden
#4 Lord Beef Jerky 15 år siden
#5 Kruse 15 år siden
#6 Highland Park 15 år siden
#7 MOVIE1000 15 år siden
#8 Highland Park 15 år siden
http://filmz.dk/film/death-sentence
#9 cans 15 år siden