Gravatar

#1 cans 14 år siden

Hey folk. Jeg har lidt svært ved at danne mig et overblik over film man kan se frem til i biografen i december. Er der nogen af jer der har nogen film som i går og venter på, eller som i regner med bliver underholdende? Kom frisk!
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#2 filmz-Myrepip 14 år siden

Biutiful (ser aldeles fremragende ud), Goodbye Solo (har jeg hørt godt om i over et år), The Way Back (trailers er lala, men det er Peter Weir som sjældent skuffer), Mr. Nobody og vel nok Tron Legacy som det underholdende element. True Grit må desværre vente :(
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#3 filmz-ab 14 år siden

Liman's Fair Game.. Der er umiddelbart ikke noget jeg særligt ser frem til.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#4 cans 14 år siden

Tak for indspark. Jeg spørger bl.a. fordi, jeg har aftalt at tage i bio med min storebror, men han er nok desværre lidt mere "mainstream"-orienteret end jeg selv er. Ikke at jeg ikke er dét, men jeg har nok en lidt bredere smag end han har inden for filmverden :-)
Men umiddelbart kan det godt se ud som, at den biograftur må vente, da jeg gerne vil finde noget vi begge kan lide, og ikke bare gå ind og se noget, bare for at gøre det.
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#5 Sweetiebellefan 14 år siden

Narnia og Yogi Bear.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#6 MOVIE1000 14 år siden

Klovn the movie;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 wimmie 14 år siden

Glæder mig i hvert fald til The Way Back; den ser fed ud og Weir er en rigtig god instruktør :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 frankdrebin 14 år siden

Jackass 3D :)

Skriv ny kommentar: