Gravatar

#1 filmz-Scarface 19 år siden

Hvad hedder den der sang lavet af Deep Purple?

Den der med det er ekstremt kendte guitarriff...

Skal jeg nynne den?
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 Killkaj 19 år siden

perfect stranger måske..

ved det ik...
Gravatar

#3 Benway 19 år siden

Mon ikke det er [url=
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4 davenport 19 år siden

DAH DAH DAH, DA DAT DA DAH, DAT DAH DAT, DAT HA.. IK? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 19 år siden

Det er den, de fleste guitarforretninger har nedlagt forbud mod, at deres kunder spiller :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 elwood 19 år siden

Haha fordi flere forbinder det med Sussie Og Leo eller 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 19 år siden

#6 Nok mest fordi de er ved at blive sindssyge af at høre på den, fordi det er den alle de bumsede teenageknægte kan spille, når de kommer ind for at prøve en elspade for første gang i deres liv.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 lasse78 19 år siden

#7 SÅrn er livet bare og skal altid være..... Lad os kalde det guitar religion. Smoke On The Water temaet er det samme for guitarister som at få taget sin "guitar mødom". Mestrer man temaet, er man konge og benådes til at måtte gøre satans tegn i tide og utide. At britney så også laver tegnet, er ganske enkelt blafemi. she MUST burn.

Hvis vi skal til at fra røve temaet at blive spillet i guitarshopper, så bliver vi også nød til at benægte dinoer og menneskaber. Det tema er en del af vor evolution.

FACE IT.

da da DAAAAA, da da daDAAAAAA, da da DAAAAA, DAda

At alle saxefonister så går rundt og spiller Pink Panter temaet, er bare dumt og burde forbydes..... Fuck jeg hader det det.....

:D
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#9 filmz-sanjo 19 år siden

Det værste er, at jeg faktisk prøvede at nynne til det :D
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: