Din adfærd antyder kraftigt, at du er typen, der bare sidder bag din computer og morer dig med at provokere. Har du nogen grund til at svine mig så fair nok... Men at forsætte denne "diskussion" er jo håbløst. Hvis du vil mig noget personligt så stik mig dit telefon nummer, så kan vi da sagtens arrangere at mødes face to face, siden du er så vild med at kommunikere med mig. Ellers foreslår jeg dig at klappe i, og vente med diverse tilsvininger til der egentlig er belæg for det, o.k.a.y?
Sober tone? Ja. Jeg er indtil videre blevet kaldt crackryger, homo og mongol. Det kan da vist ikke være tvivl om? Godt så.
Jeg forstår heller ikke disse tilsvininger, du mener jeg har givet dig? Kan du ikke lige pege på en? Men du har ret i dette ikke føre nogen stedet, så lad os da holde mens lørdagen stadig væk er bittersød. F.i.n.t!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#15 Kors hvor jeg elsker sådan nogen som dig! :D Du gør at den resterende verden ser så ufatteligt smuk ud, da alt jo som bekendt er relativt...
Så vidt jeg husker har du brokket dig over de voldelige muslimer, så for at bruge Andens ord: Hvad med dig selv?? Du er ufatteligt svagt menneske hvis du har behov for at ty til trusler... Gå ud og leg på vejen, eller lær at have respekt for mennesker!
Ahhh så lavt troede jeg alligevel ikke man ville synke. Men okay du sammenligner mig med ambasade afbrændende muslimer? *klapper i hænderne* Flot min dreng. Små, og i mine øjne, ligegyldige tegninger, som ubevidst har provokeret jegvedikkehvormangemennesker, kan vist næppe sammenlignes med direkte personlige og bevidst provokerende kommentarer kan det? Jeg ved íkke hvor kristen du tror jeg er, men jeg er ikke typen der bare vender den anden kind til i al evighed.
#11 PredatorX 18 år siden
#12 DarkLight 18 år siden
#13 PredatorX 18 år siden
For det første var det meningen, at det faktisk skulle være sjovt, hvilket det også virker til de fleste har fattet...
...men måske du skulle komme med noget konstruktivt, istedet for bare at sidde og spille dum-smart?
Og næste gang jeg støder på netbixe med dårlig kunde service, skal jeg da nok anbefale dem helt til ære for mongoler som dig selv:-)
#14 DarkLight 18 år siden
Jeg er desuden ret stolt over, at det for en gangs skyld er mig der har valgt den sobre tone, mens du er langt fremme med navne og alt muligt :)
Men go weekend og gå så ud og ae en muslimer. Du ligner en der kunne trænge til det ;)
#15 PredatorX 18 år siden
Sobre tone? hahahaha... du er da helt til grin...
Din adfærd antyder kraftigt, at du er typen, der bare sidder bag din computer og morer dig med at provokere. Har du nogen grund til at svine mig så fair nok... Men at forsætte denne "diskussion" er jo håbløst. Hvis du vil mig noget personligt så stik mig dit telefon nummer, så kan vi da sagtens arrangere at mødes face to face, siden du er så vild med at kommunikere med mig. Ellers foreslår jeg dig at klappe i, og vente med diverse tilsvininger til der egentlig er belæg for det, o.k.a.y?
#16 DarkLight 18 år siden
Jeg forstår heller ikke disse tilsvininger, du mener jeg har givet dig? Kan du ikke lige pege på en?
Men du har ret i dette ikke føre nogen stedet, så lad os da holde mens lørdagen stadig væk er bittersød. F.i.n.t!
#17 PredatorX 18 år siden
#18 filmz-che 18 år siden
Kors hvor jeg elsker sådan nogen som dig! :D Du gør at den resterende verden ser så ufatteligt smuk ud, da alt jo som bekendt er relativt...
Så vidt jeg husker har du brokket dig over de voldelige muslimer, så for at bruge Andens ord: Hvad med dig selv?? Du er ufatteligt svagt menneske hvis du har behov for at ty til trusler...
Gå ud og leg på vejen, eller lær at have respekt for mennesker!
#19 PredatorX 18 år siden
Ahhh så lavt troede jeg alligevel ikke man ville synke. Men okay du sammenligner mig med ambasade afbrændende muslimer? *klapper i hænderne* Flot min dreng. Små, og i mine øjne, ligegyldige tegninger, som ubevidst har provokeret jegvedikkehvormangemennesker, kan vist næppe sammenlignes med direkte personlige og bevidst provokerende kommentarer kan det? Jeg ved íkke hvor kristen du tror jeg er, men jeg er ikke typen der bare vender den anden kind til i al evighed.
#20 filmz-ikea-fan 18 år siden
Nå da Toke, du er i gang igen kan jeg se.