Tja, du har sammenlignet muslimer med nazisternes invasion af DK... Den er da vist heller ikke hel stueren!! Jeg noterede blot at du måske skulle overveje at se på din egen væremåde før du bitcher om andres...
Jeg inddrog på intet tidspunkt hvad der sker i mellemøsten p.t., derimod var det et angreb på den måde du omtaler andre mennesker. Prøv at vise respekt og forståelse for deres væremåde og gøren fremfor at være agressiv og fare i flint!
Du er vidst ikke for kvik? Du sammenlignede mig netop med muslimer i dit forrige indlæg. Jeg tiltaler andre lige nøjagtig som jeg har lyst til, når nu jeg bliver snakket ned til. Jeg startede ikke med at angribe hverken dig eller DarkLight, så smut nu af med dig lille dreng...
Jeg har ikke sammenlignet dig med muslimer (Iøvrigt bryder jeg mig ikke om den afstandtagen du forsøger på! Hovedparten af verdens muslimer er sgu rare nok)! Jeg har sidestillet trusselssættene muslimer med dig og hvad er forskellen set ud fra hvad denne diskussion omhandler?!
Din omtale af mig som ikke at være for kvik og de øvrige personangreb, vælger jeg ærbødigst at se i gennem fingre med...
Ja hovedparten af muslimer verden over, og i Danmark, er bare top notch. Det er hele denne aktuelle debat jo så tydeligt et bevis på. Jeg elsker dem, og jeg kan slet ikke vente med selv at konvertere.
Tja, hovedparten af verdens muslimer ryster på hovedet og siger hvor herre bevares (... eller ok, det ville være bespottelse, men så noget ligendende!) Samtlige muslimer jeg har snakket med om det her, har holdningen været: lad os nu komme videre!
Dem vi ser sætte ild til abassader er ekstremister! Ekstremisme er imo roden til alt ondt, så derfor er forøget forståelse og information centralt, og den forståelse skal selvfølgelig komme fra begge sider! Vi ser jo også i Danmark folk som vil give folk tæv på grund af de mener noget andet om 22 mænd med en bold... Verden er besynderlig!
Men synes de stadig regeringen skal sige undskyld?
Som sagt andetsteds synes jeg ikke vi skal til at indføre Muslimsk Censur her i landet. Alt det om afbrændinger osv er jo et helt andet emne efterhånden.
De er jo vant til en stat der har total magt. Inden for sociologien ville man bruge en term som egocentrisme: Man ser på verden ud fra det man kender fra en sin umiddelbare omverden. Så derfor forventer de jo at den danske regering har haft sin finger med i spillet da de tegninger blev trykt!
Jaja det er jo logisk, og jeg tror ikke der er nogle der vil modsige dig. Der er heller ingen der har påstået det modsatte, vi ved alle sammen godt, hvilke uoplyste mennesker vi har med at gøre. MEN derfor skal vi jo stadig ikke bukke under for presset.
#21 PredatorX 18 år siden
Skarpt observeret Karsten.
#22 filmz-Asta 18 år siden
#23 filmz-che 18 år siden
Jeg noterede blot at du måske skulle overveje at se på din egen væremåde før du bitcher om andres...
Jeg inddrog på intet tidspunkt hvad der sker i mellemøsten p.t., derimod var det et angreb på den måde du omtaler andre mennesker. Prøv at vise respekt og forståelse for deres væremåde og gøren fremfor at være agressiv og fare i flint!
#24 PredatorX 18 år siden
Du er vidst ikke for kvik? Du sammenlignede mig netop med muslimer i dit forrige indlæg. Jeg tiltaler andre lige nøjagtig som jeg har lyst til, når nu jeg bliver snakket ned til. Jeg startede ikke med at angribe hverken dig eller DarkLight, så smut nu af med dig lille dreng...
#25 filmz-che 18 år siden
Din omtale af mig som ikke at være for kvik og de øvrige personangreb, vælger jeg ærbødigst at se i gennem fingre med...
#26 PredatorX 18 år siden
Hvor storsindet af dig...
Ja hovedparten af muslimer verden over, og i Danmark, er bare top notch. Det er hele denne aktuelle debat jo så tydeligt et bevis på. Jeg elsker dem, og jeg kan slet ikke vente med selv at konvertere.
#27 filmz-che 18 år siden
Tja, hovedparten af verdens muslimer ryster på hovedet og siger hvor herre bevares (... eller ok, det ville være bespottelse, men så noget ligendende!) Samtlige muslimer jeg har snakket med om det her, har holdningen været: lad os nu komme videre!
Dem vi ser sætte ild til abassader er ekstremister! Ekstremisme er imo roden til alt ondt, så derfor er forøget forståelse og information centralt, og den forståelse skal selvfølgelig komme fra begge sider! Vi ser jo også i Danmark folk som vil give folk tæv på grund af de mener noget andet om 22 mænd med en bold...
Verden er besynderlig!
#28 PredatorX 18 år siden
Men synes de stadig regeringen skal sige undskyld?
Som sagt andetsteds synes jeg ikke vi skal til at indføre Muslimsk Censur her i landet. Alt det om afbrændinger osv er jo et helt andet emne efterhånden.
#29 filmz-che 18 år siden
#30 PredatorX 18 år siden
Jaja det er jo logisk, og jeg tror ikke der er nogle der vil modsige dig. Der er heller ingen der har påstået det modsatte, vi ved alle sammen godt, hvilke uoplyste mennesker vi har med at gøre. MEN derfor skal vi jo stadig ikke bukke under for presset.