Tjah, ikke ret mange af mine gæster kan lokkes til at se mine koreanske film.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Urgh der er mange! En del fatter ikke min passion for film fra 30'erne-60'erne, film noir, musicals, koreanske film. Men heldigvis har jeg også nogle, som synes det er stort at få nye input og få set med nye øjne på film man måske kun har en vag, eller slet ingen erindring om.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#13 "Contact" er fantastisk!!! Man tror, det er en film om hardcore videnskab, og så ender det med at handle om tro! Og bogforlægget er (ikke overraskende) endnu bedre! :)
#19 Hvis du kører det helt ud til den yderste konsekvens, så ja. Men det er der ikke mange film, der tør røre ved, for "uha! så skal publikum jo sidde og bruge deres små hjerner, mens de ser filmen?!? Det kan vi virkelig ikke forlange af dem!"
ærgeligt at de ikke holdte sig helt til bogen i filmen. Det ville måske blive for omfattende, men det gav en større forståelse for hvad der skete, og at det var sket i virkeligheden. Der var jo mange individuelle historier, der kunne underbygge rigtigheden i det de kom tilbage med.
..Men den er lidt svær at læse, Sagan bruger meget matematik i sine forklaringer. (Men det var mere spændende end min gamle lærer)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 lyspunkt 20 år siden
Men jeg synes den er guld
#12 filmz-yoshimura 20 år siden
#13 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#14 davenport 20 år siden
..Jeg kan blive nødt til at slå...
#15 filmz-Bruce 20 år siden
#16 bobber 20 år siden
#17 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#18 DarkLight 20 år siden
#19 Outbound Sith 20 år siden
Men det gør "Contact" og det er fedt!
Fox Mulder
#20 davenport 20 år siden
..Men den er lidt svær at læse, Sagan bruger meget matematik i sine forklaringer. (Men det var mere spændende end min gamle lærer)