Hver gang jeg spagt foreslår nogen (det værende hustru, venner eller familie) at se Delicatessen bliver jeg stemplet som "pisse intellektuel filmsnob"...
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#33 Så skulle dine venner da have en stak dumflade tilbage, for "Battle Royale" er FED og 1.000 gange mere edgy og samfundskritisk end 99% af alt det teen horror gejl, der lukkes ud i de amerikanske biografer!
#39 Ikke hørt om Ringu? Men du har vel hørt om The Ring, ikke? Ringu er det japanske forlæg af Hideo Nakata.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 davenport 20 år siden
#32 Captain Vallo 20 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#33 filmz-da monstar 20 år siden
#34 Outbound Sith 20 år siden
Kan de så heller ikke lide "Ringu"?
Fox Mulder
#35 evermind 20 år siden
Christ, Lars, ikke den diskussion igen!! *host*snob*host*
#36 Captain Vallo 20 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#37 rubberdub 20 år siden
Dejlig at vide at jeg ikke er aflene, fik dog lokket et par med til at se den engang, da jeg nævnte at Go GO yubari er med iden.
Jeg tror hele Plottede skremmer flok væk, Hehe skole børv der saver hinannen ned, kan man andet en at elske det ^^
Må jeg så lige høre om du har set suicide club, hvis ikke så vil du elske den.
#34 Sjovt nok kan mine venner kun lide den amrikanse ringu, forstår det virkelig ikke.
Det er så ikke helt rigtig jeg har en meget god ven, som deler min smag som også holder på den japanske.
#38 jessup 20 år siden
#39 filmz-da monstar 20 år siden
Ringu har jeg ikke lige hørt om. Men hvis du siger det i denne sammenhæng må jeg næsten lige lave en søgning på google efter den.
#40 filmz-yoshimura 20 år siden