Det er ikke et ord man umiddelbart forbinder med skygger, vejret, osv. Det er lidt mere kringlet end det. Og så skal det siges, at det bestemt ikke er en lille og ukendt film, men nærmere det modsatte :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Okay, jeg afslører at den film titel jeg var ude efter var:
The Terminator
Hvorfor spørger du? Fordi at skyggelinjen mellem nat og dag, åbenbart på dansk kaldes terminator. Jeg kom i tanke om det fordi jeg spillede brætspillet Bezzerwizzer for ikke så lang tid siden, hvor der var et spørgsmål om hvad den linje hed :) Det er bestemt ikke logisk, men bare sådan det nu engang er.
Turen er nu up for grabs :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#361 tranberg 16 år siden
#362 Kruse 16 år siden
Jeg giver den lige til i aften eller muligvis i morgen, før jeg afslører svaret. Det er nok ikke umiddelbart hvad man lige regner med ;)
#363 tranberg 16 år siden
#364 Kruse 16 år siden
Det er ikke et ord man umiddelbart forbinder med skygger, vejret, osv. Det er lidt mere kringlet end det. Og så skal det siges, at det bestemt ikke er en lille og ukendt film, men nærmere det modsatte :)
#365 tranberg 16 år siden
Ja ja, men man må ligesom prøve alt - den er ikke let!
#366 Kruse 16 år siden
#367 MOVIE1000 16 år siden
#368 BN 16 år siden
#369 MOVIE1000 16 år siden
#370 Kruse 16 år siden
The Terminator
Hvorfor spørger du? Fordi at skyggelinjen mellem nat og dag, åbenbart på dansk kaldes terminator. Jeg kom i tanke om det fordi jeg spillede brætspillet Bezzerwizzer for ikke så lang tid siden, hvor der var et spørgsmål om hvad den linje hed :)
Det er bestemt ikke logisk, men bare sådan det nu engang er.
Turen er nu up for grabs :)