ordbog Jeg har lige fundet ud af, at ovenstående side står foran en lukning pga. manglende finansiel hjælp fra regeringen. Istedet støttes en ny ordbog "Den danske ordbog", som i første omgang ikke bliver online. I deres ansøgning til kulturministeriet, kan man læse, at Den Danske Netordbog har i gennemsnit 900 unikke besøg HVER DAG. Hvorfor vil man ikke støtte en så besøgt side, forstår jeg ikke? Personlig bruger jeg sitet en del til min stileskrivning, fordi den er dejlig overskuelig, og kommer med gode eksempler på brugen af ordene.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 Popeye 20 år siden
Jeg har lige fundet ud af, at ovenstående side står foran en lukning pga. manglende finansiel hjælp fra regeringen. Istedet støttes en ny ordbog "Den danske ordbog", som i første omgang ikke bliver online.
I deres ansøgning til kulturministeriet, kan man læse, at Den Danske Netordbog har i gennemsnit 900 unikke besøg HVER DAG. Hvorfor vil man ikke støtte en så besøgt side, forstår jeg ikke?
Personlig bruger jeg sitet en del til min stileskrivning, fordi den er dejlig overskuelig, og kommer med gode eksempler på brugen af ordene.
Brian Mikkelsen skulle have et gok i nøden.
Anyway, ville bare lige lufte min frustration.
#2 filmz-yoshimura 20 år siden
#3 Popeye 20 år siden
Alle som stemmer Konservativ skulle have et gok i nøden - så de kunne komme til fornuft.
#4 filmz-urpheus 20 år siden