Gravatar

#1 Richard Burton 12 år siden

Glem McD og Burger King. Kvalitetsburgeren er kommet for at blive og det bugner med gode bud på den bedste af slagsen. Det perfekte måltid til "dagen derpå", så byd ind med jeres favoritter.

www.burgerguiden.dk er et godt sted at få inspiration.

Mine personlige favoritter i København er.

Halifax, Cocks and Cows og Apropos.

Nu er Vesterbros Originale Burgerrestaurant og Burger Corner lige åbnet.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#2 Kisbye 12 år siden

God ide, men ærgerligt at den kun dækker københavn. Det er jo ikke os alle der bor i hovedstaden.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#3 Kisbye 12 år siden

Er det dig der står bag hjemmesiden?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#4 MMB 12 år siden

Sporvejen er også ganske et ganske godt sted, og der får du ikke kun en madoplevelse, men også en tur i en gammel sporvogn. :)

Men jeg er nu ikke så velbevandret i københavnske burgersteder, så jeg lytter også gerne med her. :)
Gravatar

#5 elwood 12 år siden

Hjemmelavet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Richard Burton 12 år siden

#3 Nej, jeg bruger den bare :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#7 Wangsgaard 12 år siden

Foeller (4) skrev:
Sporvejen er også ganske et ganske godt sted, og der får du ikke kun en madoplevelse, men også en tur i en gammel sporvogn. :)

Men jeg er nu ikke så velbevandret i københavnske burgersteder, så jeg lytter også gerne med her. :)

Der har jeg spist, det var ganske godt og et hyggeligt sted. Jeg har også prøvet Cocks and Cows også ganske fint men synes det altid det er umuligt at få bord medmindre man har booket i forvejen :/ Mangler stadigvæk at prøve halifax
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#8 JannikAnd 12 år siden

Min mening har sikkert nul værdi, da jeg ikke spiser kød - men The Bronx er for nyligt åbnet på Nørrebro, 100 m. fra min bopæl, og det er et ganske godt sted. Deres priser er fremragende, og tilbehøret især er lækkert. De skal også ha' kudos for at servere lækre hjemmelavet sodavand og læske. Og så har de plads til over 100 spisende gæster + det løse her i sommerperioden, hvor man kan sidde udendørs.

Til gengæld fortjener de et røvspark for ikke at bage deres egne boller!
Gravatar

#9 Wangsgaard 12 år siden

JannikAnd (8) skrev:
Min mening har sikkert nul værdi, da jeg ikke spiser kød - men The Bronx er for nyligt åbnet på Nørrebro, 100 m. fra min bopæl, og det er et ganske godt sted. Deres priser er fremragende, og tilbehøret især er lækkert. De skal også ha' kudos for at servere lækre hjemmelavet sodavand og læske. Og så har de plads til over 100 spisende gæster + det løse her i sommerperioden, hvor man kan sidde udendørs.

Det må jeg prøve da jeg også bor lige i nærheden :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#10 JannikAnd 12 år siden

Wangsgaard (9) skrev:
JannikAnd (8) skrev:

Det må jeg prøve da jeg også bor lige i nærheden :)
Gør det! Og husk studiekort: der er 10 procents studierabat :)

Skriv ny kommentar: