#11: Jeg hørte at Blockbuster i USA havde et fandens hyr med folk der krævede pengene tilbage, fordi deres film var "i stykker"... det siger vist lidt. Men det er naturligvis nogen år siden. ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#13: Blockbuster er jo en enorm kæde og hvis de efterspørger 4:3 versioner af film fordi deres kunder tror at 16:9 versionerne er i stykker... tjah, så lytter udgiverne efter.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
# 13 Herover er der mange forskellige versioner af filmene. Jeg har denne gang vaeret paa indkoeb for venner og bekendte det har virkelig vaeret lidt af en opgave for visse kaeder som fx Blockbuster saelger kun censurede udgaver af film, fx Havde jeg foerst koebt en udgave af en koncert med Matchbox 20, men fandt senere ud af flere steder var den renset for fyord. Jeg oplevede det ogsaa med film (Fx Mallrats, Pulp Fiction m. fl.), saa de fik dem lige i hovedet igen.)
Med mindre du har 2 udgaver koerende lige ved siden af hinanden eller en DVD-afspiller med Zoom funktion kan det vaere (forstaa dem hvem som kan !) at overbevise visse personer.
Jeg snakkede med een i et stort musik/film/elektronik supermarked herover, han sagde at mange ogsaa er meget moralske hvilket forklare de "paene" udgaver. Mht P/S vs. WS fortalte han. at hans kunder vaelger P/S udgaverne fordi naa de har smaa Tv rundt i huset er det ikke til at se filmen i en WS udgave.
Vores lokale Blockbuster ville ikke kommentere WS/PS, men blot sige at de har begge udgaver paa hylderne.
#11 El vez 21 år siden
#12 azathoth 21 år siden
#13 El vez 21 år siden
#14 azathoth 21 år siden
#15 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Med mindre du har 2 udgaver koerende lige ved siden af hinanden eller en DVD-afspiller med Zoom funktion kan det vaere (forstaa dem hvem som kan !) at overbevise visse personer.
Jeg snakkede med een i et stort musik/film/elektronik supermarked herover, han sagde at mange ogsaa er meget moralske hvilket forklare de "paene" udgaver. Mht P/S vs. WS fortalte han. at hans kunder vaelger P/S udgaverne fordi naa de har smaa Tv rundt i huset er det ikke til at se filmen i en WS udgave.
Vores lokale Blockbuster ville ikke kommentere WS/PS, men blot sige at de har begge udgaver paa hylderne.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#16 El vez 21 år siden