Gravatar

#421 lyspunkt 11 år siden

elwood (420) skrev:
Argg nu ved jeg godt, hvilken det er, den film er jo skrækkelig hel ind til kernen!


Er det et listigt forsøg på at undgå at få turen ?
For så kan jeg da godt hive nok et skrækkelig film ned fra hylden, hvor jeg kan finde nogle billeder af ting i.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#422 elwood 11 år siden

Lad mig blot sige jeg ikke lige har den bedste track record for hurtighed herinde, så jeg lader den blot gå videre, til den som kan decode min kryptiske...not! sætning 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#423 Steffan Rasmussen 11 år siden

lyspunkt (419) skrev:
Glenn Morshower havde 180 roller på CVet


Men kun 56 film.

lyspunkt (419) skrev:
Hende her har kun 40 så det er nok for svært


Men to Oscar statuetter på hylden.

Det er fra The Core.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#424 lyspunkt 11 år siden

Steffan Rasmussen (423) skrev:
Men kun 56 film.

lyspunkt (419) skrev:
Hende her har kun 40 så det er nok for svært


Men to Oscar statuetter på hylden.

Det er fra The Core.


Selvfølgelig har du ret. Og husk: Det er bare en leg.

Nu så jeg lige, at du selv havde postet 3 ud af 4 billeder af ting til 35 rhums, som jeg aldrig har hørt om, OG selvfølgelig også er fra den svære quiz, så den står vel 1-1

Din tur
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#425 Steffan Rasmussen 11 år siden

lyspunkt (424) skrev:
Steffan Rasmussen (423) skrev:
Men kun 56 film.

Men to Oscar statuetter på hylden.

Det er fra The Core.


Selvfølgelig har du ret. Og husk: Det er bare en leg.

Nu så jeg lige, at du selv havde postet 3 ud af 4 billeder af ting til 35 rhums, som jeg aldrig har hørt om, OG selvfølgelig også er fra den svære quiz, så den står vel 1-1

Din tur


Har ingen problemer med at folk poster billeder af ting som sådant, og slet ikke i starten, hvor det efter min mening skal være svært. På et tidspunkt når folk ikke kan gætte den, bør man bare begynde at poste billeder af kendte skuespillere (alternativt hinte), så der kan komme gang i gættene. Synes vi havde nået det punkt her :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#426 Steffan Rasmussen 11 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#427 jessup 11 år siden

Bill Durham?
This is just until June
Gravatar

#428 Steffan Rasmussen 11 år siden

jessup (427) skrev:
Bill Durham?


Som hedder Bull Durham ... Nope.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#429 Herrguth 11 år siden

Frozen River?
Gravatar

#430 Steffan Rasmussen 11 år siden

Herrguth (429) skrev:
Frozen River?


Heller ikke.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: