Gravatar

#431 jessup 11 år siden

Det er godt nok ikke en basketbane men - Hoosiers? Det er et lidt grainy billede mon ikke vi er tilbage i 80erne eller tidligere.
This is just until June
Gravatar

#432 Steffan Rasmussen 11 år siden

jessup (431) skrev:
Det er godt nok ikke en basketbane men - Hoosiers? Det er et lidt grainy billede mon ikke vi er tilbage i 80erne eller tidligere.


Heller ikke.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#433 Steffan Rasmussen 11 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#434 Kruse 11 år siden

Mysterious Skin?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#435 Steffan Rasmussen 11 år siden

Kruse (434) skrev:
Mysterious Skin?


Nope.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#436 rockysds 11 år siden

Field of Dreams
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#437 Steffan Rasmussen 11 år siden

rockysds (436) skrev:
Field of Dreams


Jep
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#438 BN 11 år siden

Steffan Rasmussen (437) skrev:
Jep


Argh! Den ville jeg have gættet på, men jeg tænkte, at så nemt var det nok ikke. :-/
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#439 rockysds 11 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#440 TP-DK 11 år siden

Det kunne godt ligne Dan Finnerty, så jeg gætter på Starsky & Hutch :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: