Gravatar

#91 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Den kendte film "All About Eve"?

Hyg jer med jeres "meget nemme" billedquiz, i 8-10 brugere ;-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#92 jessup 11 år siden

Ja, den ukendte film med 14 oscar nomineringer. Det er vel nok snarere at vi skal have en quiz med film over 50000 stemmer og film efter 1990.
This is just until June
Gravatar

#93 Kruse 11 år siden

Lawrence of Arabia
25th Hour
Chinatown
My Big Fat Greek Wedding
Burn After reading
On the Waterfront
Men in Black 3
Gladiator
Wall Street
Jumanji
In Bruges
All About Eve

Ovenstående er de film der indtil videre har været i quizzen, og det er da i den grad kendte film, som man må formodes at have hørt om og kender til(ikke nødvendigvis have set), når man deltager i sådan en quiz på et forum på Filmz.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#94 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Hvis man ikke har set, dem kan man vel ikke deltage :-)

Jeg har aldrig hørt om All About Eve og On The Waterfront. (De øvrige har jeg hørt om + set.)

Jeg kunne forstå, hvis der kun var én quiz, men der er hele tre kørende, hvor dette skulle være "den meget lette".

Get real - hvis I ikke vil sidde og skrive sammen 8-10 mand, så skulle det nok være lidt nemmere.

I'm out :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#95 Kruse 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (94) skrev:
Hvis man ikke har set, dem kan man vel ikke deltage :-)

Jeg gætter nu ofte på billeder fra film jeg ikke har set, og det ved jeg også at der er flere i de her billedquiz-tråde der gør, og jeg har endda flere gange gættet film jeg ikke har set.

Jeg har aldrig hørt om All About Eve og On The Waterfront. (De øvrige har jeg hørt om + set.)

Det er nu ellers film der begge bliver regnet som klassikere, og Marlon Brando's præstation i On the Waterfront er nu ret så meget kendt, sammen med citatet "I coulda been a contender", som blev valgt af AFI som nr. 3 i deres top 100 over de mest mindeværdige citater i film nogensinde.

Get real - hvis I ikke vil sidde og skrive sammen 8-10 mand, så skulle det nok være lidt nemmere.

Du er da velkommen til at oprette en ny billedquiz-tråd, hvor du sætter kravene for billederne(f.eks. at det skal være film DU har set :P)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#96 jessup 11 år siden

Man vil gerne deltage med billeder der ikke er alt for nemme at gætte og samtidigt skal der være quizzer med flere niveauer. Jeg har selv svært ved at deltage i den svære quiz. Jeg mener godt man kan ændre reglerne for denne quiz så det f.eks. kun gælder film efter 1990 men ellers forholder jeg mig kun til de 50.000 stemmer.

Jeg har selv gættet på film et utal af gange som jeg ikke har set og ramt rigtigt et par gange og man kan da også tage IMDB til hjælp - Merelyn Monroe er på billede 3.
This is just until June
Gravatar

#97 Åkepool 11 år siden

Jeg synes kriterierne for denne quiz, er fine som de er.

Hvis en film har mere end 50.000 karaktergivninger, så er det immervæk en film der burde ringe en klokke hos langt de fleste på filmz, om man har set filmen eller ej.

Og man skal da altid starte op med lidt svære billeder, for det er da også dødsygt at ha' fået serveretten og ens film så bliver gættet i første hug. der må sguda også være en smule udfordring i det, også selvom det er den meget lette quiz.

Den hedder jo ikke "Den meget lette billedquiz" fordi at man skal kunne gætte første billede, men udelukkende baseret på karaktergivninger på IMDb.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#98 jessup 11 år siden

Åkepool (97) skrev:
Jeg synes kriterierne for denne quiz, er fine som de er.

Hvis en film har mere end 50.000 karaktergivninger, så er det immervæk en film der burde ringe en klokke hos langt de fleste på filmz, om man har set filmen eller ej.

Og man skal da altid starte op med lidt svære billeder, for det er da også dødsygt at ha' fået serveretten og ens film så bliver gættet i første hug. der må sguda også være en smule udfordring i det, også selvom det er den meget lette quiz.

Den hedder jo ikke "Den meget lette billedquiz" fordi at man skal kunne gætte første billede, men udelukkende baseret på karaktergivninger på IMDb.

Det er jeg meget enig i men hvis man skal lave en endnu nemmere quiz skal man lave et skæringsår og ikke flere stemmer.
This is just until June
Gravatar

#99 MOVIE1000 11 år siden

Hvorfor ikke bar elave en bileld quiz hvor man skal gætte filmen ud fra dens DVD/BD/VHS cover. :P

Nååh BN vi venter spændt på at se hvilken film du vil have os til at gætte :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#100 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

jessup (96) skrev:
Man vil gerne deltage med billeder der ikke er alt for nemme at gætte

Jeg må atter henlede opmærksomheden på trådens titel. I så fald er den misvisende. I er knap to håndfulde frisører, der sidder og klipper hinanden; også i "den meget lette".

Tillykke med det :-)
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: