Gravatar

#101 Kruse 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (100) skrev:
Jeg må atter henlede opmærksomheden på trådens titel.

Skulle den istedet hedde "Billedquizzen med billeder fra film, der har over 50.000 stemmer på IMDb"? Du lægger for meget i navnet, og ikke hvordan quizzen er defineret på første side. "Den meget lette" henviser udelukkende til at det er meget kendte film, som man burde have hørt om/kende til her på Filmz-forummet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#102 Alex- 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (100) skrev:
Jeg må atter henlede opmærksomheden på trådens titel. I så fald er den misvisende. I er knap to håndfulde frisører, der sidder og klipper hinanden; også i "den meget lette".

Tillykke med det :-)

Say what? Giver dig ret i at det ikke giver mening at titlen er "den 'meget' lette" (kan dette ændres?), burde blot være "den lette", misvisende ja. 'Meget let' burde netop kun være film udgivet efter 1990 med mere end 50-100.000 stemmer.
Men værre er det heller ikke.
Gravatar

#103 Kisbye 11 år siden

Jeg syntes også det er fint nok.
De film der har været nævnt, burde være film alle kender.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#104 Kruse 11 år siden

AlexMilo (102) skrev:
Giver dig ret i at det ikke giver mening at titlen er "den 'meget' lette" (kan dette ændres?), burde blot være "den lette", misvisende ja. 'Meget let' burde netop kun være film udgivet efter 1990 med mere end 50-100.000 stemmer.

Og grunden til dette, er at der udfra den gamle billedquiz blev lavet to quizzer, den svære billedquiz og den lette billedquiz, men det viste sig at minimum 5000 stemmer på IMDb var lige lavt sat for den "lette", og der var brug for en endnu lettere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#105 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Kruse (104) skrev:
g der var brug for en endnu lettere

Og den er så så let, at der er to håndfulde brugere, der byder ind :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#106 jessup 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (105) skrev:
Og den er så så let, at der er to håndfulde brugere, der byder ind :-)

Jeg forstår ikke at du går efter de enkelte brugere når det er tydeligt at det er reglerne du ikke mener lever op til at quizzen skulle være meget let. Men jeg fornemmer at du snart starter en quiz da du har haft så rigelig tid til at udtænke rammerne for en der lige passer dig.
This is just until June
Gravatar

#107 BN 11 år siden

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#108 Alex- 11 år siden

Spider-man 3.
Gravatar

#109 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

jessup (106) skrev:
Jeg forstår ikke at du går efter de enkelte brugere når det er tydeligt at det er reglerne du ikke mener lever op til at quizzen skulle være meget let. Men jeg fornemmer at du snart starter en quiz da du har haft så rigelig tid til at udtænke rammerne for en der lige passer dig.

Jeg går ikke efter nogen? Nu ser du vist spøgelser. Jeg konstaterer blot, at "den meget lette" enten ikke er vedkommende nok eller er for svær til at tiltrække mere end to håndfulde give and take. Det er ikke at gå efter nogen. Det er fakta.

Jeg har ikke trang til at starte en quiz. Jeg har kun trang til at påpege, at "den meget lette" ikke er "meget let".
Doctor Last Warning
Gravatar

#110 jessup 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (109) skrev:
Jeg går ikke efter nogen? Nu ser du vist spøgelser. Jeg konstaterer blot, at "den meget lette" enten ikke er vedkommende nok eller er for svær til at tiltrække mere end to håndfulde give and take. Det er ikke at gå efter nogen. Det er fakta.

Jeg har ikke trang til at starte en quiz. Jeg har kun trang til at påpege, at "den meget lette" ikke er "meget let".

Det var du ellers inde på i#85 at du selv ville starte en ellers ville jeg heller ikke komme med alle de gode forslag:)
This is just until June

Skriv ny kommentar: