Jeg kan sagtens finde film efter 1990 som jeg aldrig har set og jeg kan nok også finde billeder fra meget kendte film, som meget få ville kunne gætte.
Af de film der har været brugt indtil nu, kender jeg dem alle af navn, men har kun set de 4 og har en hukommelse som en si, men det er fint nok
Problemet med quizzer er vel, at hvis man ved det, er det let nok. Det er meget svært at lave retningslinier der vil tilgodese alle. Der er ikke meget ved at at få gættet sine billeder for hurtigt.
Mit forslag ville nok vøre et kigge omkring på nettet, hvor der ofte er quizzer med mere kendte billeder.
Dette er et filmforum, hvor jeg ved at der sidder nogle hardcore-gættere, der både har en utrolig viden og er glade for at gætte, hvilket nok giver det indtryk, at det er de samme, der er med.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeg går ikke efter nogen? Nu ser du vist spøgelser. Jeg konstaterer blot, at "den meget lette" enten ikke er vedkommende nok eller er for svær til at tiltrække mere end to håndfulde give and take. Det er ikke at gå efter nogen. Det er fakta.
Jeg har ikke trang til at starte en quiz. Jeg har kun trang til at påpege, at "den meget lette" ikke er "meget let".
Det var du ellers inde på i#85 at du selv ville starte en ellers ville jeg heller ikke komme med alle de gode forslag:)
Hvis du læser den igen, ser du nok, at det var en joke at jeg ville starte en selv :-)
Og så vil jeg lige sige, at det ikke var for at starte en lang debat, hvilket jo som regel sker alligevel. Det er slet ikke noget, der er vigtigt for mig, for hvorledes skulle det kunne være det. Fortsat god fornøjelse med "den meget lette" (= "den ret svære"), den "lette" (= "den grotesk svære") og "den svære" (="den ultra-geek umulige") :-)
Og så vil jeg lige sige, at det ikke var for at starte en lang debat, hvilket jo som regel sker alligevel. Det er slet ikke noget, der er vigtigt for mig, for hvorledes skulle det kunne være det. Jeg kan jo bare lade være at deltage - hvilket jeg jo også gør i sagens natur, da jeg jo ikke kan gætte dem :-) Fortsat god fornøjelse med "den meget lette" (= "den ret svære"), den "lette" (= "den grotesk svære") og "den svære" (="den ultra-geek umulige") :-)
hvilket nok giver det indtryk, at det er de samme, der er med.
Det giver ikke det indtryk, at det er de samme. Det ER de samme.
Nu kan du jo ikke se, alle dem, der klikker forbi, men bare ikke kan gætte billedet, før de skrappe snupper den. Jeg ser altid billederne, men gætter sjældent, da jeg er dygtig nok
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#111 lyspunkt 11 år siden
Af de film der har været brugt indtil nu, kender jeg dem alle af navn, men har kun set de 4 og har en hukommelse som en si, men det er fint nok
Problemet med quizzer er vel, at hvis man ved det, er det let nok. Det er meget svært at lave retningslinier der vil tilgodese alle. Der er ikke meget ved at at få gættet sine billeder for hurtigt.
Mit forslag ville nok vøre et kigge omkring på nettet, hvor der ofte er quizzer med mere kendte billeder.
Dette er et filmforum, hvor jeg ved at der sidder nogle hardcore-gættere, der både har en utrolig viden og er glade for at gætte, hvilket nok giver det indtryk, at det er de samme, der er med.
#112 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Hvis du læser den igen, ser du nok, at det var en joke at jeg ville starte en selv :-)
#113 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Ja, og derfor er der også både en "let" og en "svær" quiz.
Det giver ikke det indtryk, at det er de samme. Det ER de samme.
#114 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#115 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#116 lyspunkt 11 år siden
Nu kan du jo ikke se, alle dem, der klikker forbi, men bare ikke kan gætte billedet, før de skrappe snupper den. Jeg ser altid billederne, men gætter sjældent, da jeg er dygtig nok
#117 jessup 11 år siden
BN -er den rigtig?
#118 Kruse 11 år siden
Du bliver ved med at lægge meget i navnet, selvom at det er blevet forklaret hvorfor de hedder som de gør.
#119 BN 11 år siden
Korrekt. ... Du ser alt for mange film, siden du kan gætte den så hurtigt!!!! :-)
Ja, lad mig nu lige komme hjem fra natarbejde først, ikk'? hehe
Hov, jeg ER jo hjemme!!!
#120 Alex- 11 år siden
Selvom 3'eren ikke ligefrem var et mesterværk, så er Spiderman stadigvæk en glimrende historie som jeg følger i tykt og tyndt. :-)
Så kører vi videre:
http://img820.imageshack.us/img820/8393/requiemfor...