Gravatar

#401 Pécuchet 10 år siden

The File on Thelma Jordon?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#402 rockysds 10 år siden

Yeah, en solid, men alligevel halvskuffende film i betragtning af, at den er fra Robert Siodmaks hånd.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#403 Kisbye 10 år siden

HOST HOST
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#404 Pécuchet 10 år siden

Gravatar

#405 Kisbye 10 år siden

Jeg syntes du har en uheldig tildens til at gå i stå konstant. Måske skulle du skrive dig en huskeseddel?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#406 Kisbye 10 år siden

Kan vi få et billede mere?
Gravatar

#407 Åkepool 10 år siden

Da han ikke har postet siden julemorgen, så står det frit for enhver at tage over.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#408 Pécuchet 10 år siden

Beklager, jeg flyttede den 1. januar, men Fullrate skal åbenbart bruge en halvanden måned på at installere mit bredbånd. Jeg får derfor først netadgang den 7. februar, så I skal endelig ikke tøve med at tage over.
Gravatar

#409 rockysds 10 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#410 Steffan Rasmussen 10 år siden

Er det S.Z. Sakall?

Tea for Two?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: