Jeg faldt over dette: "An affidavit from his accountant said the cost of his cancer treatments exceed his income, which is $58,000 in annual residual payments from his TV and movie roles. His last acting job was last year when he completed the television series "Crash.""
Troede de alle sammen var multi-millionærer???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
NOOOOO! Han skal ikke dø af kræft, og slet ikke prostata. Lad ham dog sov stille ind, for helvede. Eller en eller anden, kvæl ham med en pude, så ham ikke mister sin værdighed.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Dennis Hopper er en af de mest succesfulde samlere af kunst i Hollywood, så jeg finder det mærkværdigt, hvis han ikke er likvid. Faktisk mener jeg, at han har en ret anseelig formue, grundet hans kunst. Og jeg fatter ikke, at man får et barn som 69 årig. Det er fucking egoistisk!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Dennis Hopper er en af de mest succesfulde samlere af kunst i Hollywood, så jeg finder det mærkværdigt, hvis han ikke er likvid. Faktisk mener jeg, at han har en ret anseelig formue, grundet hans kunst. Og jeg fatter ikke, at man får et barn som 69 årig. Det er fucking egoistisk!
Jeg tænker det er ordgejl. Ja hans behandling koster mere end hans indkomst - det siger intet om kontoen.
#1 chronaden 15 år siden
http://edition.cnn.com/2010/SHOWBIZ/Movies/03/25/d...
#2 davenport 15 år siden
Jeg faldt over dette: "An affidavit from his accountant said the cost of his cancer treatments exceed his income, which is $58,000 in annual residual payments from his TV and movie roles. His last acting job was last year when he completed the television series "Crash.""
Troede de alle sammen var multi-millionærer???
#3 wimmie 15 år siden
#4 MuManden 15 år siden
#5 Nicki52 15 år siden
#6 davenport 15 år siden
#7 Nicki52 15 år siden
Han er desværre ikke hjemme, så jeg har sendt ham en sms...
#8 filmz-Bruce 15 år siden
#9 Patriarch 15 år siden
Jeg tænker det er ordgejl. Ja hans behandling koster mere end hans indkomst - det siger intet om kontoen.
#10 jessup 15 år siden