Denne lille surround forstærker til 2.499$, indeholder åbenbart samme HDMI upskalering som den nye Denon A1XV afspiller. Opskaler almindelige dvd'er til næsten HD kvalitet. Meget meget interessant teknologi :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2 Det har altid kunnet lade sig gøre i scalers. At beregne en pixel imellem andre pixels er ikke så svært vha. ordentlige algoritmer. Teknologien er blevet så god og regnekraften så hurtig, at den nye Terranex chip til tidligere 60.000$, som blev brugt til bl.a. restaurering af Star Wars trilogien, nu kan bruges direkte. Samtlige anmeldelser og vundne tests, tyder på en fænomenal kvalitet og bedre end eksterne scalers hidtil har kunnet tilbyde.
Så med mindre det er Kejserens nye klæder og gruppepres involveret, så vil jeg jeg formode vi her har med et meget stærkt alternativ at gøre, når man allerede har en anseelig dvd samling og en teknologi, som vil blive yderligere forfinet og falde i pris, inden vi overhovedet ser HD på nye skiver.
*** RETTELSE ***
Denne indeholder IKKE scaling. Det er en HDMI switch, så alle apparater fra DVD, video, PS etc. kan føres ind i denne og smides ud til TV/Fladskærm/projektor via HDMI kabel. Kun Denon DVD-A1XV har scaling!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Bruce 20 år siden
#2 gi-jones 20 år siden
#3 filmz-Bruce 20 år siden
Så med mindre det er Kejserens nye klæder og gruppepres involveret, så vil jeg jeg formode vi her har med et meget stærkt alternativ at gøre, når man allerede har en anseelig dvd samling og en teknologi, som vil blive yderligere forfinet og falde i pris, inden vi overhovedet ser HD på nye skiver.
*** RETTELSE ***
Denne indeholder IKKE scaling. Det er en HDMI switch, så alle apparater fra DVD, video, PS etc. kan føres ind i denne og smides ud til TV/Fladskærm/projektor via HDMI kabel. Kun Denon DVD-A1XV har scaling!!!
#4 gi-jones 20 år siden
#5 filmz-Bruce 20 år siden
Med mindre anmelderbranchen er korrupt, så er dette ikke bare noget man kan affærdige. HD har fået konkurrence før tid :)