#3 hahahaha den udtalelse passer meget godt til dit profil billede :D
Men det med Medina er latterlig, hvorfor fanden skal hun blandes ind i det, så leder muslimerne sgu da også for alvor efter detaljer der kan ramme dem, som er dansk kultur.
hva bliver det næste?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#12 - Muslimerne leder ikke efter noget, det gør en samling stupide drengerøve! Vil folk ikke være søde at slappe lidt af med generaliseringerne? Fanatisk religiøse (det være sig muslimer, kristne, jøder osv.) skal ties ihjel hvis de ikke er til at diskutere med.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#4 Så er det jo godt at religion ikke er dækket af hverken definitionen på racisme eller FN's racisme paragraffer, selvom mellemøsten prøver at få det ændret.
Hvad har det med religion at gøre, at han kalder dem aber?
Men det med Medina er latterlig, hvorfor fanden skal hun blandes ind i det, så leder muslimerne sgu da også for alvor efter detaljer der kan ramme dem, som er dansk kultur.
De skal hun heller ikke. Der er flere muslimske interesseorganisationer, der har været ude og sige til medierne, at drengene klart har misforstået et eller andet, hvis de tror, at det er et problem, at sangerinden kalder sig Medina. Næstformanden for Islamisk Trosamfund var sågar ude og meddele, at hvis de virkeligt var så troende, som de påstod, så ville de slet ikke have været tilstede ved sådan en koncert - underforstået, han tror heller ikke en skid på deres ynkelige forklaring.
Der er tale om nogle uopdragne narrehatte, der har set sit snit til at lave ballade, og da de bliver snuppet, har fyret den nemmeste forklaring på deres opførsel af overhovedet. Og det er der som sædvanligt en gruppe tågehoveder, der fluks tror på og bruger som lejlighed til at fare i blækhuset.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Fanatisk religiøse (det være sig muslimer, kristne, jøder osv.) skal ties ihjel hvis de ikke er til at diskutere med.
Tværtimod. De skal være centrum i et sundt demokratis bedste indretning, nemlig retten til at kritisere, håne, spotte, udstille og blive servet ud af banen med syngende argumentation, uanset om de (indføj selv en gruppe endende på 'erne) gider diskutere eller ej. Jeg har svært ved at genkalde mig succesfulde historiske scenarier, hvor man sidder alt overhørigt man ikke bryder sig om. Tværtimod skal der rives rundt i managen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#17: Hehe... til gengæld forstår jeg ikke, hvorfor hun sagde til dem, at det var fair, at de kastede med rådne æg, men hun var vel for oprevet til at tænke klart (håber jeg).
Og jeg som troede, at der blot var tale om abortmodstandere...
#11 Collateral 15 år siden
#12 MOVIE1000 15 år siden
hva bliver det næste?
#13 stoffer 15 år siden
#14 natterjack 15 år siden
#15 Thomsen 15 år siden
De skal hun heller ikke. Der er flere muslimske interesseorganisationer, der har været ude og sige til medierne, at drengene klart har misforstået et eller andet, hvis de tror, at det er et problem, at sangerinden kalder sig Medina. Næstformanden for Islamisk Trosamfund var sågar ude og meddele, at hvis de virkeligt var så troende, som de påstod, så ville de slet ikke have været tilstede ved sådan en koncert - underforstået, han tror heller ikke en skid på deres ynkelige forklaring.
Der er tale om nogle uopdragne narrehatte, der har set sit snit til at lave ballade, og da de bliver snuppet, har fyret den nemmeste forklaring på deres opførsel af overhovedet. Og det er der som sædvanligt en gruppe tågehoveder, der fluks tror på og bruger som lejlighed til at fare i blækhuset.
#16 filmz-Bruce 15 år siden
Tværtimod. De skal være centrum i et sundt demokratis bedste indretning, nemlig retten til at kritisere, håne, spotte, udstille og blive servet ud af banen med syngende argumentation, uanset om de (indføj selv en gruppe endende på 'erne) gider diskutere eller ej. Jeg har svært ved at genkalde mig succesfulde historiske scenarier, hvor man sidder alt overhørigt man ikke bryder sig om. Tværtimod skal der rives rundt i managen!
#17 wimmie 15 år siden
#18 Highland Park 15 år siden
Og jeg som troede, at der blot var tale om abortmodstandere...
#19 Notional 15 år siden
#20 natterjack 15 år siden