Hehe, ja :D Også lidt sjovt at hun hiver forældreopdragelse ind i det...ikke at jeg ikke giver hende ret, det gør jeg bestemt - men har hendes forældre ikke lært hende at tale pænt og gå i noget tøj der ikke får hende til at ligne en streetwalker ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#17: Hehe... til gengæld forstår jeg ikke, hvorfor hun sagde til dem, at det var fair, at de kastede med rådne æg, men hun var vel for oprevet til at tænke klart (håber jeg).
Ja - hun har været rystet, og bare sagt hvad der lige faldt hende ind. Jeg er ret sikker på hun ikke mener at det er i orden :)
Også lidt sjovt at hun hiver forældreopdragelse ind i det...ikke at jeg ikke giver hende ret, det gør jeg bestemt - men har hendes forældre ikke lært hende at tale pænt og gå i noget tøj der ikke får hende til at ligne en streetwalker ;)
#21 wimmie 15 år siden
Hehe, ja :D
Også lidt sjovt at hun hiver forældreopdragelse ind i det...ikke at jeg ikke giver hende ret, det gør jeg bestemt - men har hendes forældre ikke lært hende at tale pænt og gå i noget tøj der ikke får hende til at ligne en streetwalker ;)
#22 Lord Beef Jerky 15 år siden
#23 Patriarch 15 år siden
Ja - hun har været rystet, og bare sagt hvad der lige faldt hende ind. Jeg er ret sikker på hun ikke mener at det er i orden :)
#24 davenport 15 år siden
Hilsen
En sur, gammel mand
#25 Highland Park 15 år siden
Jeg synes nu, at hun går meget tækkeligt klædt:
http://ekstrabladet.tv/flash/article1206344.ece
Ja det er noget fucking lort, at hun bander så meget!
#26 filmz-Martychris 15 år siden
#27 MOVIE1000 15 år siden
#28 Highland Park 15 år siden
#29 davenport 15 år siden
#30 filmz-Utyske 15 år siden
Men vi kan jo ikke alle være til russiske svømmepiger fra Sovjet-tiden. ;)