Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Jeg vil hører om der er nogen der er gået i gang med Dan Browns nye bog om Robert Langdon? Det er jeg og syntes den er mere spændende end de to andre. Måske fordi den foregår i USA.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 MOVIE1000 15 år siden

#1 synes du at det er den bedste bog fra Dan Browns side? hvis du er færdig med den jeg ved ikke rigtig om jeg skal købe bogen til min mor i julegave fordi hun elsker Dan Browns bøger.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Nicki52 15 år siden

Jeg synes det er den bedste Robert Langdon bog. Hvis du vil købe den, så skynd dig mens den er på tilbud til 169 kr.
Gravatar

#4 Kochie 15 år siden

Jeg synes, at det var den dårligste bog af Langdonbøgerne. Plottet er underligt, skurken utroværdig og slutningen var rent ud sagt en skuffelse. Jeg nød både Da Vinci Code og Angels and Demons, men i denne omgang må jeg melde pas. Det var for vildt og for fjollet :/
Gravatar

#5 Nicki52 15 år siden

Jeg er dog ikke noget til plottet endnu (hvis læste hele natten ville jeg), men jeg ved ikke så meget om skurken, men jeg glæder mig til at hører konkret hvad han er ude efter.
Gravatar

#6 McPeter 15 år siden

#3 - hvis man melder sig ind i Gyldendals Bogklub så koster den kun 69 inkl. levering. Man skal dog så købe en anden bog indenfor et halvt år, men de plejer nu heller ikke at være så dyre at det ikke stadig er et ret godt tilbud.

http://www.gyldendals-bogklub.dk/webapp/wcs/stores...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#7 MOVIE1000 15 år siden

#6 PLUS de sender tilbud konstant det er ikke en god ide at tilmelde sig de kan bare ikke lade en være i fred, heller ikke hvis man afmelder.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 Nicki52 15 år siden

Nu er jeg næsten færdig med bogen. Nu mangler jeg kun den meget langtrukkende slutning og er overrasket over at Dan Brown tager et emne op, som vi umulig kan tro på endnu. Blev også overrasket over skurken, men han var helt klart det Robert Langdon kalder ham.

4/6

Skriv ny kommentar: