Gravatar

#1 filmz-Kragmose 18 år siden

Gravatar

#2 Guts 18 år siden

Det er vist blevet nævnt herinde før! Og jeg mener at svaret var Nej...ikke helt!?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#3 ks 18 år siden

Lad os i hvert fald håbe, at vi snakker om et klart "Nej!". Sikke dog et forfærdeligt design Newz har nu om dage.
Gravatar

#4 filmz-Kragmose 18 år siden

Jeg kan huske der var noget snak om et nyt design ja, men det var længe siden..

Må have misset en eventuelt nyere tråd om det :>
Gravatar

#5 filmz-saku 18 år siden

det haaber jeg ihvertfald ikke.

det er et virkeligt ringe design de har faaet paa newz.dk, og jeg gider faktisk ikke engang kigge ind paa siden mere.
Gravatar

#6 Benway 18 år siden

Det bliver pt. arbejdet på et nyt design, men det bliver fuldstændigt anderledes end newz.dk.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 filmz-Kragmose 18 år siden

#6 Godt, for det design er håbløst, in my humble opinion :)

Synes faktisk selve layoutet og funktionerne her på sitet er rigtig, rigtig godt. Og man vænner sig efterhånden til det visuelle, selvom det måske kunne trænge til en lille overhaling ;)
Gravatar

#8 Bony 18 år siden

Jeg håber ikke i begynder at dele trådene op i små dele med fx 50 indlæg i hver? Hørte en lille Beostær synge om det og håber det er en and! Det fungerer, efter min mening, meget bedre med én lang tråd man kan scrolle i. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9 lagoni 18 år siden

Jeg havde egentlig troet det med opdalingen af lange tråde ville være rart, da mit internet ikke er det hurtigste og FF ikke er så god til de tunge sider, men det er faktisk ret irriterende og meget nemmere bare at åbne en IE-tab.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 Scherlund 18 år siden

#8 Personligt kan jeg også godt lide at have det hele i en lang tråd. Problemet med er bare at firefox bestemt ikke kan lide de lange tråde Hvis man så samtidig har en lidt ældre pc kan det være et helvede at åbne tråde over 100 indlæg. Måske man kunne lave en valgmulighed.

#9 Det er ikke dit forbindelsesskyld. Den er længe hurtig nok. Det er en blanding af firefox og hastigheden på din cpu. Se så at få købt den nye computer :D

Er helt enig i at det nye newz design er en katastrofe. Men jeg er også enig i at filmz måske godt kunne trænge til en lille finpudsning. Ikke noget vildt. Men bare lidt modernisering. Dog skal nyhederne og forumet være i fokus.

Samtidig frygter jeg hver gang der er snak om nye features at der kommer et rating system som på newz. Fatter ikke at det stadig er der.

Måske det ville være en ide at lave en slags beta med en flok forskellige brugere for at få en masse input.

Skriv ny kommentar: