Vi har her i 3. g fået til opgave at undervise vores fellow-elever i en selvvalgt bog eller film, så vi lærer så meget om så meget forskelligt som muligt og f.x forskellen mellem film og bøger. Undervisningen skal foregår på den måde at vi har en time til at stille de andre opgaver, som man så skal samle op på til sidst i timen. Jeg har valgt "Det Pefekte Menneske" af Jørgen Leth, og min undervisning kan fx. gå ud på at vise hvilke særlige virkemidler der er i "Det perfekte menneske" (eller hvilke der ikke er), moralen (hvis der er nogen) og andre særlig ting.
Jeg skal fremlægge/undervise mandag d. 23.
Er der nogen forslag til hvad jeg kan komme ind på? Hvilke vinkler man kan se filmen på? Er der nogen der ved om der er nogen anmeldelser inde på nettet af filmen, udover fra imb? Ellers må I meget gerne bare komme med forslag :]
Har brug for jeres hjælp :] Venlig hilsen Christian.
#1 filmz-cræzjan 18 år siden
Vi har her i 3. g fået til opgave at undervise vores fellow-elever i en selvvalgt bog eller film, så vi lærer så meget om så meget forskelligt som muligt og f.x forskellen mellem film og bøger. Undervisningen skal foregår på den måde at vi har en time til at stille de andre opgaver, som man så skal samle op på til sidst i timen.
Jeg har valgt "Det Pefekte Menneske" af Jørgen Leth, og min undervisning kan fx. gå ud på at vise hvilke særlige virkemidler der er i "Det perfekte menneske" (eller hvilke der ikke er), moralen (hvis der er nogen) og andre særlig ting.
Jeg skal fremlægge/undervise mandag d. 23.
Er der nogen forslag til hvad jeg kan komme ind på?
Hvilke vinkler man kan se filmen på?
Er der nogen der ved om der er nogen anmeldelser inde på nettet af filmen, udover fra imb?
Ellers må I meget gerne bare komme med forslag :]
Har brug for jeres hjælp :]
Venlig hilsen Christian.
#2 elwood 18 år siden
nej jeg gasser bare 8-)
Har set filmen, men tror ikke lige jeg kan bidrage med så meget.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"