Gravatar

#31 elwood 14 år siden

Kalimaaaaaa!!!!!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 Sweetiebellefan 14 år siden

Burton's Planet of the Apes

Argh!

Shit!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#33 Collateral 14 år siden

#28: Jeg syntes også ret godt om de lidt mere mørke elementer, og syntes filmen balancerer fint mellem det mørke og det lyse, og med den meget opmuntrende tone slutningen ender på, syntes jeg alt i alt at filmen er vellykket, og ligeså god som alle de andre film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#34 Bobby Singer 14 år siden

MOVIE1000 (6) skrev:
Sam Raimi - Spider man 2
John Carpenter - The Fog

Det er jo så uden tvivl den bedste i hele serien!

Fremragende efterfølger, med en fascinerende skurk og et par underholdende action sekvenser.

Angående John Carpenter's "The Fog", så finder jeg den rigtig underholdende. Langt fra at nå samme højder som "The Thing" og "Halloween", men stadig god b-films underholdning efter min mening.

Mine valg er:

Tim Burton - Planets Of The Apes (hans mest upersonlige og kolde film til dags dato)
Steven Spielberg - Indy 4
David Fincher - Benjamin Button (startede interessant, men udviklede sig hurtigt til noget værre sødsuppe)
Martin Scorcese - Shutter Island (Den sagde mig bare ingenting)
Idjit
Gravatar

#35 gi-jones 14 år siden

Men får I slet ikke ondt i ørerne af at høre på Kate Capshaw og ham knægten? Og jeg synes i øvrigt at hele historien med alle de stakkels børn der skal reddes er frygtelig fortænkt og meget sølle.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#36 elwood 14 år siden

Det sjovt og tænke på at ham knægten gik hen og og blev stunt koregraf på X-men filmen.
Gravatar

#37 HonoDelLoce 14 år siden

elwood (36) skrev:
Det sjovt og tænke på at ham knægten gik hen og og blev stunt koregraf på X-men filmen.

Næh, hvor er det sjove egentlig henne i det?

:P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#38 elwood 14 år siden

Det Onsdag.
Gravatar

#39 HonoDelLoce 14 år siden

That explains EVERYTHING ! ;D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#40 Michael Andersen 14 år siden

#36 Very funny, lady! Very funny! :P
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: