#28: Jeg syntes også ret godt om de lidt mere mørke elementer, og syntes filmen balancerer fint mellem det mørke og det lyse, og med den meget opmuntrende tone slutningen ender på, syntes jeg alt i alt at filmen er vellykket, og ligeså god som alle de andre film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Fremragende efterfølger, med en fascinerende skurk og et par underholdende action sekvenser.
Angående John Carpenter's "The Fog", så finder jeg den rigtig underholdende. Langt fra at nå samme højder som "The Thing" og "Halloween", men stadig god b-films underholdning efter min mening.
Mine valg er:
Tim Burton - Planets Of The Apes (hans mest upersonlige og kolde film til dags dato) Steven Spielberg - Indy 4 David Fincher - Benjamin Button (startede interessant, men udviklede sig hurtigt til noget værre sødsuppe) Martin Scorcese - Shutter Island (Den sagde mig bare ingenting)
Men får I slet ikke ondt i ørerne af at høre på Kate Capshaw og ham knægten? Og jeg synes i øvrigt at hele historien med alle de stakkels børn der skal reddes er frygtelig fortænkt og meget sølle.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#31 elwood 14 år siden
Kalimaaaaaa!!!!!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 Sweetiebellefan 14 år siden
Argh!
Shit!
#33 Collateral 14 år siden
#34 Bobby Singer 14 år siden
Det er jo så uden tvivl den bedste i hele serien!
Fremragende efterfølger, med en fascinerende skurk og et par underholdende action sekvenser.
Angående John Carpenter's "The Fog", så finder jeg den rigtig underholdende. Langt fra at nå samme højder som "The Thing" og "Halloween", men stadig god b-films underholdning efter min mening.
Mine valg er:
Tim Burton - Planets Of The Apes (hans mest upersonlige og kolde film til dags dato)
Steven Spielberg - Indy 4
David Fincher - Benjamin Button (startede interessant, men udviklede sig hurtigt til noget værre sødsuppe)
Martin Scorcese - Shutter Island (Den sagde mig bare ingenting)
#35 gi-jones 14 år siden
#36 elwood 14 år siden
#37 HonoDelLoce 14 år siden
Næh, hvor er det sjove egentlig henne i det?
#38 elwood 14 år siden
#39 HonoDelLoce 14 år siden
#40 Michael Andersen 14 år siden