Gravatar

#1 Outbound Sith 20 år siden

Hvis der skulle være nogen af Filmz' læsere, der også ligger inde med en tegneserie-samling (og sandsynligheden er stor!), og hvis I tilmed har en masse "Smølferne"-albums, så er det vist på tide at forhøje indboforsikringen:

http://www.urbanavis.dk/article.php?id=3894
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 myggen 20 år siden

Ja, jeg hørte det godt tidligere. Men det forudsætter jo, at der ikke kommer en genudgivelse, og der er jeg ret sikker på, at der forholdsvis snart gør.

Edit: Og ligepræcis de to albums de nævner i artiklen, har jeg vist stadig liggende hjemme hos mine forældre, sammen med et par andre :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#3 Outbound Sith 20 år siden

Det kunne også være man skulle gå ned i nærmeste antikvariat og score kassen, mens tid er! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#4 myggen 20 år siden

Ja, jeg overvejede det samme. Jeg må smugle dem ud af barndomshjemmet, inden det går op for mine forældre, at jeg har en guldgrubbe liggende :) Og de vil sikkert argumentere for, at det er deres, bare fordi de har betalt for dem ;o)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#5 gi-jones 20 år siden

#4: Ja, og opbevaret dem hele dit liv :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 myggen 20 år siden

Ja, de forældre vil finde på hvad som helst, for at tjene lidt penge!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#7 Tylerdurden 20 år siden

SMØLF!!!!!!!!!!!!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#8 davenport 20 år siden

Anser i jer selv som nord eller sydsmølfer? (Hvordan ordet smølf bruges i sætningen.)
Jeg kan ikke bestemme mig om jeg vil smølfe eller smølfe.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 filmz-Zitter 20 år siden

Jeg ved godt hvor Holstebro børnebiblioteks "De sorte smølfer" + et par andre er! De ligger på mine forældres loft i Kolding. Biblioteket stoppede med at sende rykkerer i starten af 90'erne, men de savner dem så åbentbart stadig kan jeg se :P
Gravatar

#10 davenport 20 år siden

Hæhæ, jeg har også "lånt" over længere tid engang. Det viste sig dog at Den Uendelige Historie på lydbånd, 10 bøger om UFOer samt en del andet var billigt at betale 900,- for, så det gjorde jeg, og nu er det mit.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: