Hvis der skulle være nogen af Filmz' læsere, der også ligger inde med en tegneserie-samling (og sandsynligheden er stor!), og hvis I tilmed har en masse "Smølferne"-albums, så er det vist på tide at forhøje indboforsikringen:
Ja, jeg hørte det godt tidligere. Men det forudsætter jo, at der ikke kommer en genudgivelse, og der er jeg ret sikker på, at der forholdsvis snart gør.
Edit: Og ligepræcis de to albums de nævner i artiklen, har jeg vist stadig liggende hjemme hos mine forældre, sammen med et par andre :)
Ja, jeg overvejede det samme. Jeg må smugle dem ud af barndomshjemmet, inden det går op for mine forældre, at jeg har en guldgrubbe liggende :) Og de vil sikkert argumentere for, at det er deres, bare fordi de har betalt for dem ;o)
Jeg ved godt hvor Holstebro børnebiblioteks "De sorte smølfer" + et par andre er! De ligger på mine forældres loft i Kolding. Biblioteket stoppede med at sende rykkerer i starten af 90'erne, men de savner dem så åbentbart stadig kan jeg se :P
Hæhæ, jeg har også "lånt" over længere tid engang. Det viste sig dog at Den Uendelige Historie på lydbånd, 10 bøger om UFOer samt en del andet var billigt at betale 900,- for, så det gjorde jeg, og nu er det mit.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Outbound Sith 20 år siden
http://www.urbanavis.dk/article.php?id=3894
Fox Mulder
#2 myggen 20 år siden
Edit: Og ligepræcis de to albums de nævner i artiklen, har jeg vist stadig liggende hjemme hos mine forældre, sammen med et par andre :)
#3 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#4 myggen 20 år siden
#5 gi-jones 20 år siden
#6 myggen 20 år siden
#7 Tylerdurden 20 år siden
#8 davenport 20 år siden
Jeg kan ikke bestemme mig om jeg vil smølfe eller smølfe.
#9 filmz-Zitter 20 år siden
#10 davenport 20 år siden