Nu har jeg ikke set så meget af den, men jeg synes lidt, jeg mangler det der engagement i personerne i serien. Intellektuelt er den rigtig fed og flot, men det hele virker lidt for tænkt på mig og en anelse uoprigtigt faktisk både i tekst og spil. Men jeg regner med at se sæson 1 færdig.
#18 Sorry :) Nu har jeg så set 1. sæson til ende og kunne egntlig rigtig godt li' den. Jeg holder stadig ved min første holdning, men som historien bliver mere og mere spændende, gør det egentlig ikke så meget, man ikke er så involveret i personerne. Man holder da med dem, men jeg kommer ikke rigtig ind under huden, men det er jo nok meningen. Den eneste, der er sådan rigtig uhyggelig er ham den voldelige eksmand. Han er så ubehagelig. Bare han er i lokalet. Godt spillet.
Første gang man så ham Rudy på hospitalsstuen, vidste jeg bare at han var The Ice Truck Killer. Jeg ander ikke hvorfor, men det lyste bare ud af ham.
#11 p0lsefeeN 19 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#12 El vez 19 år siden
http://www.sho.com/site/homepage/index.do
:/
#13 frygtl0s 19 år siden
#14 DarkLight 19 år siden
#15 filmz-Bartman 19 år siden
Nu er jeg ik lige en hej til firefox, men ska man ik så ha en adress at sætte ind ?
#16 DarkLight 19 år siden
Prøv her eller her
#17 NOWhere 19 år siden
Intellektuelt er den rigtig fed og flot, men det hele virker lidt for tænkt på mig og en anelse uoprigtigt faktisk både i tekst og spil.
Men jeg regner med at se sæson 1 færdig.
#18 p0lsefeeN 19 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#19 NOWhere 18 år siden
Sorry :)
Nu har jeg så set 1. sæson til ende og kunne egntlig rigtig godt li' den. Jeg holder stadig ved min første holdning, men som historien bliver mere og mere spændende, gør det egentlig ikke så meget, man ikke er så involveret i personerne.
Man holder da med dem, men jeg kommer ikke rigtig ind under huden, men det er jo nok meningen.
Den eneste, der er sådan rigtig uhyggelig er ham den voldelige eksmand. Han er så ubehagelig. Bare han er i lokalet. Godt spillet.