Gravatar

#1 filmz-grev_michal 17 år siden

Hmm jeg glæder mig da næsten helt allerede :)

Jeg er sikkert ikke den eneste der brugte røvmeget tid på I+II i sin tid.

http://eu.blizzard.com/diablo3/index.xml
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

Nope, og Deckard Cain is back!

Har for øvrigt også skrevet om det i Konsol tråden 8-)

Min Mus kigger mig bedene i øjne lige nu hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-grev_michal 17 år siden

Havde jeg ikke set - tror ikke jeg har spillet på en konsol siden den allerførste nintendo *G*

Men Diablo bliver vel ikke lavet til konsol, kun pc.

Men bortset fra platform så er nostalgien allerede tilbage - jeg skal ihvertfald give spillet chancen når den kommer.

Kunne forestille mig den er placeret til juletid efter planen.
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

#3 hehe nej, jeg skriver bare alt spil relateret deri, synes det ville blive for meget hvis vi sku til og ha en pc dedikerede tråd også, fordi hånden på hjertet, der er ikke så meget gang i den, men en gang i mellem kommer der noget værd og skrive om.

Men det hel fin det her, så kan der snakker Diablo hvis man har løst her hehe.

Kan stadigvæk huske da jeg så Diablo 2 intro'en første gang, den kørte på instant repeat et godt stykke tid.

Og siden år 2000 er der sket en del må man sige, så jeg glæder mig satme til at se en rigtig action packed dyster intro.

Og så lidt gameplay fra Wizzards, Amazon, som jeg da går ud fra også er med i denne omgang, jeg er primært en magic spiller, selvom Barbaren også har sine klare styrker 8-)

Jeg vil næsten vædde med det hvertfald ikke kommer ud i År hvis det var det du mente med Julen ?

Tror Star Craft 2 kommer først. Bare fordi Blizzard har vist gameplay fra Diablo 3 betyder det ikke det er ved og være færdigt, man kender jo Blizzards Perfektionisme efterhånden.

Man burde snare gætte på det kommer ud før Duke Nukem Forver hehe.
Gravatar

#5 filmz-grev_michal 17 år siden

Efter traileren skulle jeg bestemt også lige se gamplay videoen :D

Ja der skulle komme 5 racer hvoraf de 2 er barbarian/witch doctor.

Mon ikke der kommer wizard+necromancer.... så er spørgsmålet hvad sidste bliver.

Druide burde det ikke blive da witchdoctor ligger tæt op ad, men jeg synes bestemt jeg så noget artwork med ulvehoveder da jeg lurede...hmm :)

Ja at det skulle komme til Jul er sikkert bare et optimistisk håb - øv bøv :D Men hellere vente og få et komplet spil istedet for en million patches.

Gravatar

#6 elwood 17 år siden

Lad os fejre nyheden med lidt Rap.

[url= Cain[/url]

Gravatar

#7 DarkLight 17 år siden

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror altså tiden er løbet fra Diablo. Folk vil købe det på baggrund af nostalgi, men det vil aldrig blive det samme som II'eren.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 filmz-sanjo 17 år siden

"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#9 Confused101 17 år siden

#7 Normalt ville du måske have ret - ved normalt mener jeg andre spilfirmaer. Men husk på de indtil nu har stoppet 2 spil der var langt henne i udviklingen (warcraft adventures og Ghost), pga. de ikke følte de levede op til deres kvalitet.

Hvis ikke Diablo 3 overgår både 1'eren og 2'eren tror jeg simpelthen ikke på det bliver udgivet.
Gravatar

#10 filmz-Polonium222 17 år siden

Fuck det er sejt har ventet i så mange år på at det skulle komme, håbet var næsten væk men endelig endelig er der lys forude, de har beholdt en masse af det klassiske fra D2

Witch doctors evner er nasty glæder mig vildt meget til at se hvad han kan

og hvordan mon historien kommer til at forløbe

Skriv ny kommentar: