Hvordan er det hvis der nu allerede er mpeg2/4 dekoder i et tv - så behøver man vel ikke nogen boks, men kan bare plugge antennestikket direkte i, ikke?
Nu er jeg ikke ligefrem den der ved mest om det her. For har ikke selv et hd tv endnu,(regner med at få et her engang til foråret) Så har ikke sat mig så meget ind i det endnu.
Men mener at jeg fik af vide man skulle købe et kort til 200,- hver halve år, (mon ikke det er fra Yousee? hvis det er kabel-tv du har?) som så skal stikkes ind i en af de der tunere, for at du kan se digital-tv. Ved ikke om det hjalp bare en lille smule?
Du kan se de kanaler som du modtager digitalt gratis. Det er f.eks DR, DR2, DR-Update og TV2. Skal du have andre kanaler, f.eks Kanal 5, TV2 Film osv - så skal du investere i en zaptor/yousee boks, eller et CAM-modul med kortlæser. Sidstnævnte udelukker dog en del ekstrafunktioner man får med selskabernes bokse.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg har selv en E4000, som skulle være magen til W4000'eren, og der er et slot i, hvori man kan indsætte et CA-modul og kort, men der er så vidt jeg husker, ikke noget i som standard?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 McPeter 16 år siden
http://www.detnyetv-signal.dk/
Hvordan er det hvis der nu allerede er mpeg2/4 dekoder i et tv - så behøver man vel ikke nogen boks, men kan bare plugge antennestikket direkte i, ikke?
Ps. Jeg har et Sony 40W4000:
http://www.sony.dk/product/t32-w-series/kdl-40w400...
Så vidt jeg kan se burde det da godt kunne?
Analog jordbaseret tuner
Ja
Digital jordbaseret tuner (MPEG-2)
Ja
Digital kabeltuner (med understøttede operatører)
Ja
High Definition TV-tuner (MPEG-4) - H.264 (med understøttede operatører)
Ja
#2 MuManden 16 år siden
Men mener at jeg fik af vide man skulle købe et kort til 200,- hver halve år, (mon ikke det er fra Yousee? hvis det er kabel-tv du har?) som så skal stikkes ind i en af de der tunere, for at du kan se digital-tv.
Ved ikke om det hjalp bare en lille smule?
#3 filmz-vassago 16 år siden
#4 McPeter 16 år siden
#5 filmz-vassago 16 år siden
#6 McPeter 16 år siden
#7 filmz-vassago 16 år siden