Nogen der kender noget til filmen Demension? Synes det virker interessant og inspirerende!
("I 1991 påbegyndte von Trier det gådefulde projekt 'Dimension' sammen med Niels Vørsel. Efter planen skal der optages omkring tre minutter spilletid i de efterfølgende 30 år og filmen har planlagt premiere den 30. april 2024" - www.tv2.dk)
Hvilken glimrende idé. Til den tid er jeg 49, men det kan være jeg så kan lide Trier til den tid. (Det kan endda være der kommer kulisser i denne her!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Richard Linklater har gang i et tilsvarende projekt, hvor der skal optages scener hvert år med et barn fra fødslen til det 18. år tror jeg det var. Eller måske husker jeg forkert, men det var i hvert fald noget med optagelser hvert år i en række år.
#1 filmz-JuuL 20 år siden
("I 1991 påbegyndte von Trier det gådefulde projekt 'Dimension' sammen med Niels Vørsel. Efter planen skal der optages omkring tre minutter spilletid i de efterfølgende 30 år og filmen har planlagt premiere den 30. april 2024" - www.tv2.dk)
#2 davenport 20 år siden
Til den tid er jeg 49, men det kan være jeg så kan lide Trier til den tid. (Det kan endda være der kommer kulisser i denne her!)
#3 JannikAnd 20 år siden
Filmens hovedperson er Udo Kier - så meget kan jeg fortælle dig.
#4 filmz-kaotmus 20 år siden
#5 filmz-JuuL 20 år siden
#6 filmz-makaveli 20 år siden
#7 filmz-makaveli 20 år siden
#8 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk