Uhm ved ikke rigtig om jeg har en hade dvd. Er måske lidt skuffet over den danske Jackie Brown dvd, da den foruden mangel på ekstramateriale også er dårligt synkroniseret i et enkelt kapitel. Men det er selve udgivelsen og ikke filmen jeg er skuffet over.
- Antal DVD'er: 1006 - Sidste DVD: The Verdict - Favorit-DVD: Hmm... Den engelske 007 sølv-boks, Quadrilogy, Hero 3-disc eller den engelske Star Wars guld-boks. - Hade-DVD: Ingen.
1) Antal DVD udgivelser: 898 2) Sidste investering: "X files Season 1-2" 3) Har "X files Season 3-4-5" samt "Futurama BOX" i bestilling 4) Jeg har mange favoritter, men min "Tintin" og "Asterix" box står højt på listen. 5) Hade film: Musketeer (modtog den som gratis gave ved købe af 3 DVD'er 6) Næste investering: "Millennium BOX", "Star Trek O.S Season 1-3" samt "Star Wars"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg har pt. ca 35 DVD'er. Min sidste indkøbte DVD er forudbestillingen af Fahrenheit 9/11 R1, som er blevet afsendt til mig, så går og glæder mig til den kommer. Min ynglingsudgivelse er nok The Ultimate Vacation Collection boxset med alle fire film i. Min hadeDVd er nok Fargo. Jeg vil ikke direkte kalde det min hadeDVD, men det er ikke den bedste film i min samling.
Jeg har ca. 75 DVD'er.. Mit sidste køb er Star Wars trilogy, som nok også høre til blandt mine favorit DVD'er, sammen med LOTR boksene, og mine Friends bokse! ...og så elsker jeg mine Pauly Shore film!! Jeg har ikke rigtig nogen "hade" DVD'er, eller det skulle måske lige være Children of the corn.. (ikke lige helt så fed som da man så den som barn!)
hm.. 48 film, plus 13 boxsets Seneste addition er Fargo, god film IMHO. men jeg har også andre på vej, Riget I+II, Matrix Collection ;) osv. Min yndlings DVD.. den er svær, det må enten være min Simpsons seasons, eller Futurama seasons. min hade DVD er The Faculty, jeg købte den sammen med to andre film, man smider jo ikke film ud...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
har pt 505 dvd-titler Nyeste skud: Star Wars Trilogy, med Girl interrupted, Aladdin SE og Clerks X på vej. yndlingsDVD må være FOTR: EE hade DVD: nettet!!! den værste film jeg nogensinde har set
Er lige nået op på 93 DVDer idag... Fordi jeg modtog Brotherhood of the Wolf (R2 DK) fra DVDOO.dk Overvejer kraftigt at købe X-files Season 2 snart hvis jeg ellers kan finde den i digipack til en ordentligt pris... Mine favorit-DVDer er: FOTR EE, TTT EE, Indy boxen, Star Wars boxen, Dances With Wolves S.E., Back to the Future boxen, Tarzan C.E. 2-disc og Lion King S.E. (og flere til) Det må være Talegaver til Børn 10-års show som jeg har fået i gave... meget sjov første gang med tømmermænd. Hvis der er nogen der er interesseret i at købe den, så send mig en besked!
#11 filmz-ataris 21 år siden
Sidste bestilte:
Kill Bill vol. 2 premium edition box
Bedste:
Reservoir Dogs Coffret collector (smukt artwork)
True Romance Coffret collector (smukt artwork)
Simpsons sæson 1, 2 og 3
Uhm ved ikke rigtig om jeg har en hade dvd. Er måske lidt skuffet over den danske Jackie Brown dvd, da den foruden mangel på ekstramateriale også er dårligt synkroniseret i et enkelt kapitel. Men det er selve udgivelsen og ikke filmen jeg er skuffet over.
#12 The Insider 21 år siden
- Sidste DVD: The Verdict
- Favorit-DVD: Hmm... Den engelske 007 sølv-boks, Quadrilogy, Hero 3-disc eller den engelske Star Wars guld-boks.
- Hade-DVD: Ingen.
#13 Yoda 21 år siden
2) Sidste investering: "X files Season 1-2"
3) Har "X files Season 3-4-5" samt "Futurama BOX" i bestilling
4) Jeg har mange favoritter, men min "Tintin" og "Asterix" box står højt på listen.
5) Hade film: Musketeer (modtog den som gratis gave ved købe af 3 DVD'er
6) Næste investering: "Millennium BOX", "Star Trek O.S Season 1-3" samt "Star Wars"
#14 filmz-arf 21 år siden
Min sidste indkøbte DVD er forudbestillingen af Fahrenheit 9/11 R1, som er blevet afsendt til mig, så går og glæder mig til den kommer.
Min ynglingsudgivelse er nok The Ultimate Vacation Collection boxset med alle fire film i.
Min hadeDVd er nok Fargo. Jeg vil ikke direkte kalde det min hadeDVD, men det er ikke den bedste film i min samling.
#15 filmz-dr. hoax 21 år siden
Mit sidste køb er Star Wars trilogy, som nok også høre til blandt mine favorit DVD'er, sammen med LOTR boksene, og mine Friends bokse! ...og så elsker jeg mine Pauly Shore film!!
Jeg har ikke rigtig nogen "hade" DVD'er, eller det skulle måske lige være Children of the corn.. (ikke lige helt så fed som da man så den som barn!)
#16 filmz-WSTE_M 21 år siden
Seneste addition er Fargo, god film IMHO. men jeg har også andre på vej, Riget I+II, Matrix Collection ;) osv.
Min yndlings DVD.. den er svær, det må enten være min Simpsons seasons, eller Futurama seasons.
min hade DVD er The Faculty, jeg købte den sammen med to andre film, man smider jo ikke film ud...
descend on us all this day, and for evermore.
#17 maniac 21 år siden
Nyeste skud: Star Wars Trilogy, med Girl interrupted, Aladdin SE og Clerks X på vej.
yndlingsDVD må være FOTR: EE
hade DVD: nettet!!! den værste film jeg nogensinde har set
#18 aza 21 år siden
Nyeste er Battle Royale, Catch me if you can og Dance with Wolves
Yndlings er FOTR: EE og Shrek!
Hade filmen over alle - Mortal Kombat: Annihilation! Uden tvivl!!
I like that boulder.
That is a nice boulder.
#19 McPeter 21 år siden
Fordi jeg modtog Brotherhood of the Wolf (R2 DK) fra DVDOO.dk
Overvejer kraftigt at købe X-files Season 2 snart hvis jeg ellers kan finde den i digipack til en ordentligt pris...
Mine favorit-DVDer er: FOTR EE, TTT EE, Indy boxen, Star Wars boxen, Dances With Wolves S.E., Back to the Future boxen, Tarzan C.E. 2-disc og Lion King S.E. (og flere til)
Det må være Talegaver til Børn 10-års show som jeg har fået i gave... meget sjov første gang med tømmermænd. Hvis der er nogen der er interesseret i at købe den, så send mig en besked!
#20 filmz-dr. hoax 21 år siden