Yndlings er vistnok Oldboy og snart Oldboy kobber modellen. Derefter Alien Quadrilogy og Band og Brothers Tin boksen.
Dårligste: Hmm har ikke nogen helt dårlig. Køber kun film jeg er helt sikker på, har et minimum af kvalitet over sig. Ok var nok ikke helt begejstret over Battle Royale, lidt for overvurderet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
1) Har omtrent 230 stk. 2) Har senest modtaget Lady Snowblood fra cdwow samt Reservoir Dogs, Stargate, Blood Simple og Rust Never Sleeps (Neil Young) fra koreandvds' $3 Sale. Har Sil Mi Do ltd ed., Shaun of the Dead og Throw Down på vej fra cdwow. 3) Min yndlingsudgivelse må være min Infernal Affairs sølvudgave med indlagt tegneserie (på japansk, øv) eller min Hellraiser I + II ltd ed. tin case (men snart min Sil Mi Do ltd ed.). 4) Min absolutte hade dvd må være Blair Witch Project - store forventninger, slem skuffelse :o( 5) Bestilling i nærmeste fremtid kunne blive: Star Wars Trilogy R1 eller Taegukgi.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#27 Det er en glimrende film, men bare ikke en af mine bedste film i samlingen. Jeg holder af alle de film der er i min samling, ellers bliver de solgt.
#21 filmz-Munk 21 år siden
Mighty Ducks triologien
A Beautiful Mind
Boys and girls
- Steve Carell
#22 filt 21 år siden
#23 filmz-Bruce 21 år siden
Sidst indkøbte er "Leon", den bedste version til kun 10.40$ hos www.Koreandvds.com.
Yndlings er vistnok Oldboy og snart Oldboy kobber modellen. Derefter Alien Quadrilogy og Band og Brothers Tin boksen.
Dårligste: Hmm har ikke nogen helt dårlig. Køber kun film jeg er helt sikker på, har et minimum af kvalitet over sig. Ok var nok ikke helt begejstret over Battle Royale, lidt for overvurderet.
#24 El vez 21 år siden
Men tillykke med din koreanske, den er i sandhed lækker!
#25 filmz-Bruce 21 år siden
Dette review overbeviste mig, men det kunne ligeså godt have været den japanske, som HAR lidt bedre lyd pga. DTS'en, men 10.40$ er faneme billigt :)
:)
#26 filmz-yoshimura 21 år siden
2) Har senest modtaget Lady Snowblood fra cdwow samt Reservoir Dogs, Stargate, Blood Simple og Rust Never Sleeps (Neil Young) fra koreandvds' $3 Sale. Har Sil Mi Do ltd ed., Shaun of the Dead og Throw Down på vej fra cdwow.
3) Min yndlingsudgivelse må være min Infernal Affairs sølvudgave med indlagt tegneserie (på japansk, øv) eller min Hellraiser I + II ltd ed. tin case (men snart min Sil Mi Do ltd ed.).
4) Min absolutte hade dvd må være Blair Witch Project - store forventninger, slem skuffelse :o(
5) Bestilling i nærmeste fremtid kunne blive: Star Wars Trilogy R1 eller Taegukgi.
#27 filmz-ataris 21 år siden
#28 chronaden 21 år siden
#29 filmz-arf 21 år siden
#30 El vez 21 år siden