Gravatar

#21 filmz-Munk 21 år siden

122 stk
Mighty Ducks triologien
A Beautiful Mind
Boys and girls
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#22 filt 21 år siden

Tror nu alligevel at min "Monty Python's Complete FLying Circus" er min bedste boks. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#23 filmz-Bruce 21 år siden

240 stks deromkring.

Sidst indkøbte er "Leon", den bedste version til kun 10.40$ hos www.Koreandvds.com.

Yndlings er vistnok Oldboy og snart Oldboy kobber modellen. Derefter Alien Quadrilogy og Band og Brothers Tin boksen.

Dårligste: Hmm har ikke nogen helt dårlig. Køber kun film jeg er helt sikker på, har et minimum af kvalitet over sig. Ok var nok ikke helt begejstret over Battle Royale, lidt for overvurderet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 El vez 21 år siden

Pas på du ikke får Spielbergfreak på nakken, han har en japansk Leon med dts og ekstra ost ;)

Men tillykke med din koreanske, den er i sandhed lækker!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#25 filmz-Bruce 21 år siden

Hehe well jeg var selv MEGET i tvivl, hvad jeg skulle investere i. Superbit, Japanese eller R3 versionen?

Dette review overbeviste mig, men det kunne ligeså godt have været den japanske, som HAR lidt bedre lyd pga. DTS'en, men 10.40$ er faneme billigt :)

:)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 filmz-yoshimura 21 år siden

1) Har omtrent 230 stk.
2) Har senest modtaget Lady Snowblood fra cdwow samt Reservoir Dogs, Stargate, Blood Simple og Rust Never Sleeps (Neil Young) fra koreandvds' $3 Sale. Har Sil Mi Do ltd ed., Shaun of the Dead og Throw Down på vej fra cdwow.
3) Min yndlingsudgivelse må være min Infernal Affairs sølvudgave med indlagt tegneserie (på japansk, øv) eller min Hellraiser I + II ltd ed. tin case (men snart min Sil Mi Do ltd ed.).
4) Min absolutte hade dvd må være Blair Witch Project - store forventninger, slem skuffelse :o(
5) Bestilling i nærmeste fremtid kunne blive: Star Wars Trilogy R1 eller Taegukgi.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#27 filmz-ataris 21 år siden

#14 - Men hvorfor...? Fargo er da en glimrende film :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#28 chronaden 21 år siden

ye, fargo ejer sq :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#29 filmz-arf 21 år siden

#27 Det er en glimrende film, men bare ikke en af mine bedste film i samlingen. Jeg holder af alle de film der er i min samling, ellers bliver de solgt.
Gravatar

#30 El vez 21 år siden

Jeg tror også der er en der skal have vasket sin mund med sæbe, du skal være glad for davenport ikke er i nærheden! ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: