#60 Jeg har været rigtig ringe til at sætte tid af i kalenderen den seneste tid. Men lad os prøve og finde en dag i næste uge med Navarre. Hvad siger du/I til det?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg vil også lige fremhæve tøse-crewet for at danne en smule modvægt til alle hankønsvæsenerne herinde, og fordi det giver de fleste af os geeks håb om, at der alligevel findes kvinder, der forstår os ... bare lidt. Og for brysterne, selvfølgelig, fordi de gør de fleste ting bedre (undtagen Meat Loaf! :P)
Keep it up, gørls! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#75 Det skal dog siges, at jeg også er nødt til at se min økonomiske situation an, da jeg skal Tjaastjup i weekenden og har en ret flad måned, men lad os lige se på det. Jeg venter på dækning af nogle transportudgifter fra et arrangement, jeg deltog i sidste måned, så det kan være, de kommer ind fra højre og redder dagen. :)
#78 Jeg havde faktisk slet ikke hørt om den, så jeg ar noget overrasket over, at det rent faktisk var en god film... havde forventet en omgang plat zombiesnask.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#71 PredatorX 15 år siden
#72 filmz-Bruce 15 år siden
#73 evermind 15 år siden
Keep it up, gørls! :D
#74 evermind 15 år siden
#75 filmz-Bruce 15 år siden
#76 Lord Beef Jerky 15 år siden
#77 evermind 15 år siden
#76 Lyder smukt, det vil jeg gøre, tak! :)
#78 Highland Park 15 år siden
#79 Lord Beef Jerky 15 år siden
#80 Highland Park 15 år siden
Hehe...
Jeg havde slet ikke hørt om den før din anbefaling - så tak for den. :)