#28 Åh ja, Saturnus. Hvordan er deres nyeste egentlig? Så du dem på Roskilde? Det var en FANTASTISK koncert!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg er mest til Instrumental musik og alt musik der har "dramatik" i sig (musical-filmmusik-Symforock-new age osv)
Disse følgende bands/kunstnere lytter jeg mest til: Queen Devil Doll Symphony X Dream Theater Jason Becker (Caconphony) Marty Friedmann (Cacophony) Steve Vai Lucka Turelli (Den nye med hende musical sangeren er VANVITTIG fed.... men kun når hun synger.) Faith Hill Demons And Wizards ManOwar Lordi Angra (Andre Mathos) Shamen (Andre Mathos)
#32: "Veronica Decides to Die" er imo deres bedste plade til dato - mere tilbage til rødderne, men stadig rocket. Opdagede dem faktisk på Roskilde da de lige havde udgivet "Paradise Belongs to you"... fantastisk koncert!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
#34 Så har du vel også For the Loveless, Lonely Nights, hvor der er optagelser fra selv samme koncert?
Så må jeg have fat i "Veronica ..."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg hører sådan set kun rock, men har en ret bred smag som stræker sig over alt fra grunge til britisk punkrock...
Pearl Jam (!) Alice In Chains Soundgarden Audioslave Mad Season Mother Love Bone Temple Of The Dog Queens Of The Stone Age Smashing Pumpkins Chris Cornell (#26 - Det er fantastisk! vi kan kun se frem til det næste som skulle komme engang i maj) Jeff Buckley Placebo The White Stripes The Libertines Baby Shambles Editors Bloc Party Muse
De uundgåelige: The Doors (!) Jimi Hendrix Led Zeppelin The Clash
Det er sgu nok det jeg hører mest, men man kunne jo blive ved...
#26 - Pearl Jam i Danmark bliver stort!!! Glæder mig som en sindssyg - Pearl Jam er indiskutabelt verdens bedste band, og de var fantastiske i Berlin!
#39 - Dune, se det er et navn der vækker minder. Da jeg flyttede for et par uger siden faldt jeg over mine tre gamle Dune skiver. Laver de stadigvæk musik?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 filmz-Kadann 18 år siden
Det passer vist også på mig, så.. ;)
#32 filmz-yoshimura 18 år siden
#33 lasse78 18 år siden
Disse følgende bands/kunstnere lytter jeg mest til:
Queen
Devil Doll
Symphony X
Dream Theater
Jason Becker (Caconphony)
Marty Friedmann (Cacophony)
Steve Vai
Lucka Turelli (Den nye med hende musical sangeren er VANVITTIG fed.... men kun når hun synger.)
Faith Hill
Demons And Wizards
ManOwar
Lordi
Angra (Andre Mathos)
Shamen (Andre Mathos)
#34 filmz-Angel Eyes 18 år siden
Opdagede dem faktisk på Roskilde da de lige havde udgivet "Paradise Belongs to you"... fantastisk koncert!
#35 filmz-grev_michal 18 år siden
Instrumental så skal Mark Knopfler da med :D
The long Road er stadig en af mine yndlings instrumentale numre.
#36 filmz-yoshimura 18 år siden
Så må jeg have fat i "Veronica ..."
#37 filmz-Angel Eyes 18 år siden
#38 filmz-Solevad 18 år siden
Pearl Jam (!)
Alice In Chains
Soundgarden
Audioslave
Mad Season
Mother Love Bone
Temple Of The Dog
Queens Of The Stone Age
Smashing Pumpkins
Chris Cornell (#26 - Det er fantastisk! vi kan kun se frem til det næste som skulle komme engang i maj)
Jeff Buckley
Placebo
The White Stripes
The Libertines
Baby Shambles
Editors
Bloc Party
Muse
De uundgåelige:
The Doors (!)
Jimi Hendrix
Led Zeppelin
The Clash
Det er sgu nok det jeg hører mest, men man kunne jo blive ved...
#26 - Pearl Jam i Danmark bliver stort!!! Glæder mig som en sindssyg - Pearl Jam er indiskutabelt verdens bedste band, og de var fantastiske i Berlin!
#39 filmz-Narniabæver 18 år siden
Blymchen
Dune
E Type
Faithless
Laban
Moby
Prodigy
RMB
Westlife
#40 dyg 18 år siden