Lidt blandet. Generelt Death Metal, Japansk pop, Country og klassisk er de foretrukne genrer (allright min smag er pudsig). Men et par af de foretrukne ellers:
Illdisposed Deicide Konkhra Morbid Angel Anthrax Fear Factory Ferocity Red Hot Chili Peppers R.E.M. Metallica Red Warzhawa Sepultura Johnny Cash Macross musikken (kan ikke huske musikerne) Beethoven Bach Tenacious D Nirvana Creed Queen Guns & Roses AC/DC Beatles Iron Butterfly Alice In Chains
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Isis Tricky Suicidal Tendencies David Bowie Dälek Marvin Gaye Young Blood Brass Band Woven Hand/16 Horsepower Alice In Chains/Jerry Cantrell/Mad Season Life of Agony The Knife Aphex Twin Beastie Boys Deus Gabriel Fauré Arcade Fire John McLoughlin Muse Prodigy Placebo Saturnus Public Enemy A Tribe Called Quest Tori Amos Ben Harper Deftones Front Line Assembly Front 242 Die Krupps Senser Plaid Tindersticks Dust Brothers The Cure Trentemøller Loveshop/Jens Unmack/Henrik Hall The Bleeder Group ...osv
#52 Mit problem er jeg kender ekstremt lidt til navnene. Men et par enkelte eksempler: Yoshiki Fukuyama og Chie Kajiura. Mit primære problem er jeg ikke aner hvem har lavet musikken, men bedre kender hvilken serie det hører til. Men kan vældigt godt lide musikken fra Macross (primært 7 - kører meget ofte på afspilleren faktisk), Naruto, Heat Guy J, Final Fantasy, Street Fighter 2 og mange andre.
#53 Nope. Jeg har været på Roskilde et par gange og kender nogle af Ferocity drengene personligt (og derfor følger deres færden), så min primære koncert oplevelser er i forbindelse med disse koncerter. Så det problem har jeg sluppet for.
Jeg er generelt til det meste musik, da man som regel altid kan finde et enkelt nummer i enhver genre, der lyder godt. Men det eneste som jeg kan høre omog om igen, og som jeg sværger til.. haha ... det er Pet Shop Boys.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#51 Confused101 18 år siden
Illdisposed
Deicide
Konkhra
Morbid Angel
Anthrax
Fear Factory
Ferocity
Red Hot Chili Peppers
R.E.M.
Metallica
Red Warzhawa
Sepultura
Johnny Cash
Macross musikken (kan ikke huske musikerne)
Beethoven
Bach
Tenacious D
Nirvana
Creed
Queen
Guns & Roses
AC/DC
Beatles
Iron Butterfly
Alice In Chains
#52 filmz-yoshimura 18 år siden
#53 filmz-mrhands 18 år siden
#54 dolphinfriendly 18 år siden
Toppen af dem alle:
Depeche Mode
Neurosis
Følgende er blevet tyndslidt i cd-afspilleren:
Isis
Tricky
Suicidal Tendencies
David Bowie
Dälek
Marvin Gaye
Young Blood Brass Band
Woven Hand/16 Horsepower
Alice In Chains/Jerry Cantrell/Mad Season
Life of Agony
The Knife
Aphex Twin
Beastie Boys
Deus
Gabriel Fauré
Arcade Fire
John McLoughlin
Muse
Prodigy
Placebo
Saturnus
Public Enemy
A Tribe Called Quest
Tori Amos
Ben Harper
Deftones
Front Line Assembly
Front 242
Die Krupps
Senser
Plaid
Tindersticks
Dust Brothers
The Cure
Trentemøller
Loveshop/Jens Unmack/Henrik Hall
The Bleeder Group
...osv
Den nye Arcade Fire kan meget varmt anbefales!
#55 Confused101 18 år siden
#53 Nope. Jeg har været på Roskilde et par gange og kender nogle af Ferocity drengene personligt (og derfor følger deres færden), så min primære koncert oplevelser er i forbindelse med disse koncerter. Så det problem har jeg sluppet for.
#56 Skeloboy 18 år siden
Favoritterne er:
Deep Purple
David Bowie
Pink Floyd
Rainbow
Nick Cave
Jethro Tull
Machine Head
Sepultura
My Dying Bride
Soilwork
Har et link til mine cd'er og dvd'er:
Film og cd
#57 filmz-mrhands 18 år siden
#58 PredatorX 18 år siden
De laver alligevel elendigt musik nu om dage...
#59 filmz-female cenobite 18 år siden
Men det eneste som jeg kan høre omog om igen, og som jeg sværger til.. haha ... det er Pet Shop Boys.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#60 filmz-Annabel 18 år siden