D-A-D Kashmir Tim Christensen Mew MUSE Volbeat Metallica Foo Fighters Audioslave Velvet Revolver Nephew Aerosmith Oasis Coldplay Love Shop Red Hot chili peppers L.O.C Dúné Savage Rose Beatles Rolling Stones Kaiser Chiefs Franz Ferdinand Lenny Kravitz Johnson
Hører en masse forskelligt. Er meget vild med indie genren, som er blomstret meget op med (især) de canadiske bands som Wolf Parade, Sunset Rubdown og The Arcade Fire. Kan i virkeligheden godt lide den form for musik, som sætter en dyd i at have en anerledes lyd. Lyrikken er også meget vigtig for mig, vil nok sige at det betyder 70-80 % for en sang. Lyrikken er alene grunden til at jeg hører en sang igen og igen.
Et band som Wolf Parade og The Arcade Fire er bands som skriver fantastisk gode tekster og (mærkelige ?). Og så med forsangere med en lidt særpræget stemme.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nå ja så glemte også lige Modest Mouse som jeg hører meget lige nu. For nogle vil dette band være meget frastødende og bare underligt. Og det er på ingen måder let tilgængeligt musik.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#61 filmz-mrhands 19 år siden
#62 filmz-Kadann 19 år siden
Har vores kære admins noget imod at jeg låner logoet fra siden? :)
#63 filmz-mrhands 19 år siden
#64 filmz-Kadann 19 år siden
#65 filmz-mrhands 19 år siden
#66 hey now 19 år siden
Kashmir
Tim Christensen
Mew
MUSE
Volbeat
Metallica
Foo Fighters
Audioslave
Velvet Revolver
Nephew
Aerosmith
Oasis
Coldplay
Love Shop
Red Hot chili peppers
L.O.C
Dúné
Savage Rose
Beatles
Rolling Stones
Kaiser Chiefs
Franz Ferdinand
Lenny Kravitz
Johnson
#67 filmz-jonasgr 18 år siden
Hører en masse forskelligt. Er meget vild med indie genren, som er blomstret meget op med (især) de canadiske bands som Wolf Parade, Sunset Rubdown og The Arcade Fire. Kan i virkeligheden godt lide den form for musik, som sætter en dyd i at have en anerledes lyd. Lyrikken er også meget vigtig for mig, vil nok sige at det betyder 70-80 % for en sang. Lyrikken er alene grunden til at jeg hører en sang igen og igen.
Et band som Wolf Parade og The Arcade Fire er bands som skriver fantastisk gode tekster og (mærkelige ?). Og så med forsangere med en lidt særpræget stemme.
'Cause I'm evil"
#68 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#69 filmz-sanjo 18 år siden
Deres nye single "dashboard", er jo helt fantastisk!
#70 lyspunkt 18 år siden
Fra Enya til Nightwish
Fra Knald-i-låget tekno som Hampenberg og Sash! til TV2
Fra Weird Al Yankovic til AC/DC
Og noget der imellem