Jeg skal ind at se "Avatar" d.18. kl. 11.00, da jeg ikke kan de sene afgange og så igen d. 27. kl. 18.00 :) Det er selvfølgelig i Imperial begge gange, da Klovborg er ude for min rækkevidde og Michael Andersen ikke gider hente mig ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#27 Hvordan kunne du se Pirates of the Carriabean og en eller anden blockbuster, digitalt i Falkoner når den nærmeste digtale maskine står i Imperial? ;) Men ud over det så, ja, der er meget forskel på kopiernes kvalitet, men det kan biograferne jo ikke gøre så meget ved.
Til gengæld har jeg været ude for, at musikken fra natklubben ovenover var så høj, at det ødelagde filmoplevelsen.. men jeg har hørt rygter om, at stedet skal bygges helt om.
#31 MadMartigan 15 år siden
I øvrigt fin Bio, men ikke noget i forhold til den ene gang jeg har været i Imperial.
#32 Åkepool 15 år siden
Jeg skal ind at se "Avatar" d.18. kl. 11.00, da jeg ikke kan de sene afgange og så igen d. 27. kl. 18.00 :) Det er selvfølgelig i Imperial begge gange, da Klovborg er ude for min rækkevidde og Michael Andersen ikke gider hente mig ;)
#33 Ericmase 15 år siden
#34 filmz-looneybindk 15 år siden
#35 filmz-Narniabæver 15 år siden
#36 filmz-Bruce 15 år siden
#37 AP 15 år siden
#38 Highland Park 15 år siden
Vel at mærke når brandvæsnet ikke har forbudt dem at vise film i en eller flere sale. ;)
#39 AP 15 år siden
Til gengæld har jeg været ude for, at musikken fra natklubben ovenover var så høj, at det ødelagde filmoplevelsen.. men jeg har hørt rygter om, at stedet skal bygges helt om.
#40 DarkLight 15 år siden