Gravatar

#31 MadMartigan 15 år siden

BioCity Aalborg, fordi det er tættest på hvor jeg bor.

I øvrigt fin Bio, men ikke noget i forhold til den ene gang jeg har været i Imperial.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#32 Åkepool 15 år siden

#9 - Fordi den bare er bedst.

Jeg skal ind at se "Avatar" d.18. kl. 11.00, da jeg ikke kan de sene afgange og så igen d. 27. kl. 18.00 :) Det er selvfølgelig i Imperial begge gange, da Klovborg er ude for min rækkevidde og Michael Andersen ikke gider hente mig ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#33 Ericmase 15 år siden

#32 Hehe. ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#34 filmz-looneybindk 15 år siden

#27 Hvordan kunne du se Pirates of the Carriabean og en eller anden blockbuster, digitalt i Falkoner når den nærmeste digtale maskine står i Imperial? ;) Men ud over det så, ja, der er meget forskel på kopiernes kvalitet, men det kan biograferne jo ikke gøre så meget ved.
Gravatar

#35 filmz-Narniabæver 15 år siden

Jeg brugte mest Lido i Vejle
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#36 filmz-Bruce 15 år siden

#34 Fordi jeg skrev fejl. Jeg så Pirates og en anden digitalt i Imperial og begge analogt i Frb. Biograf.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#37 AP 15 år siden

cinemaxx i århus pga. kvaliteten, øst for paradis pga. stemningen :-)
Gravatar

#38 Highland Park 15 år siden

AP (37) skrev:
... øst for paradis pga. stemningen :-)

Vel at mærke når brandvæsnet ikke har forbudt dem at vise film i en eller flere sale. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#39 AP 15 år siden

hehe det har jeg nu ikke været ude for :-)

Til gengæld har jeg været ude for, at musikken fra natklubben ovenover var så høj, at det ødelagde filmoplevelsen.. men jeg har hørt rygter om, at stedet skal bygges helt om.
Gravatar

#40 DarkLight 15 år siden

Jeg tager Kinopalæet til de fleste film, men ordentlig blockbusters ses i Imperial.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: