Gravatar

#41 Ericmase 15 år siden

#40 Så er vel den næste ordentlige blockbuster, som du skal se i Imperial er vel "Avatar"? ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#42 El vez 15 år siden

UGC La Defènse, men jeg forsøger mig med MK2 Bibliotheque på tirsdag til Avatar forpremiere =D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#43 Lord Beef Jerky 15 år siden

All year? Cinemaxx i Berlin. Herhjemme? Imperial.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44 DarkLight 15 år siden

Ericmase (41) skrev:
#40 Så er vel den næste ordentlige blockbuster, som du skal se i Imperial er vel "Avatar"? ;)

Ja! :) Den 28!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#45 Highland Park 15 år siden

AP (39) skrev:
hehe det har jeg nu ikke været ude for :-)

Jeg har ikke været i Øst for Paradis så mange gange, eftersom jeg ikke bor i Århus, men jeg husker for eksempel dengang, jeg skulle se "Fear and Loathing in Las Vegas", hvor jeg dukkede op sammen med en del folk fra en højskole, jeg gik på. Brandvæsnet havde netop lukket den sal, filmen gik i, så vi frygtede et kort øjeblik, at vi ikke kunne få den at se (vi havde trods alt kørt et godt stykke vej og glædede os meget), men de droppede heldigvis en anden forestilling og satte filmen på i den sal i stedet.
Jeg har dog hørt om den slags situationer et par gange. Det er jo lidt af en gammel, faldefærdig bygning, så den ville sikkert brænde lystigt, hvis uheldet skulle være ude.

AP (39) skrev:
Til gengæld har jeg været ude for, at musikken fra natklubben ovenover var så høj, at det ødelagde filmoplevelsen.. men jeg har hørt rygter om, at stedet skal bygges helt om.

Ja, det er desværre ofte et problem ved ældre, mindre biografer.
Mht. de rygter; vil biografen stadig bestå?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#46 MOVIE1000 15 år siden

jeg bruger mest min egen bio;) men ellers sker det også at jeg smutter ind i Biocity Esbjerg
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#47 AP 15 år siden

#45 hehe, det endte jo godt så :-)

mht. til både billed og lyd kvaliteten så er det alligevel lidt ærgerligt, at det ikke er bedre, for det resulterer i at jeg ofte tager i de større biografter i stedet..

Men ja, biografen vil stadig bestå - jeg har bare hørt, at de har fået penge af kommunen til at renovere stedet, hvilket ville være super :-)
Gravatar

#48 Highland Park 15 år siden

AP (47) skrev:
Men ja, biografen vil stadig bestå - jeg har bare hørt, at de har fået penge af kommunen til at renovere stedet, hvilket ville være super :-)

Fedt, det kunne det også trænge til. Jeg håber, at der er hold i rygtet. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 rockysds 15 år siden

Fra Øst fra Paradis' nyhedsbrev i dag:

"I det nye år påbegynder vi jo ombygningen af vores hyggelige biograf, så vi bl.a. fremover kan vise film i 6 sale, byde på kaffe, lækkerier og billetter i en nyindrettet café mod Paradisgade samt tilbyde elevatortransport til både gangbesværede, barnevogne og operatører med store filmruller.
Vi kommer nok til at bygge-rode en lille smule, men vi glæder os til at byde velkommen til bygge-film og giver nok noget kaffe undervejs! :)"
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#50 elwood 15 år siden

hva med Hawai Bio?

De har vidstnok Senior rabat.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: