Gravatar

#1 elwood 20 år siden

Jeg har for tiden fået Disney Channel på prøve, og det er ren nostalagi med alt det gamle disney sjov, og ja jeg har luftens helte og nøddepatruljen på dansk nu 8-)

Men her i går aftes så sad jeg og så den her gamle Jim Henson's produktion tror det var hans hvertfald kaldet Dinosaurs, og jeg kan også huske den fra drtv som sendte den engang.

Der er især denne her lille Dinosaur baby tror han hed Sinclair, som var denne her lille fede frække baby dino, som var ekstrem destruktiv, kastede ting i hovedet på folk og sad bare og gnækkede fælt bagefter hehe han havde i øvrigt ekstrem korte arme, så det rimelig imponerende al den ballade han kunne lave.

Den havde også en replik som jeg til dags dato stadig finder sjov "I'm a baby you gotta love me" der var også Grandma Ethyl Phillips, som altid fik mig til at grine højlydt, med hendes kommentar, især til Earl, som var far'en i huset.

Jeg ville såmænd bare høre om andre kan huske denne her gamle serie den er vidst fra 1991 så vidt jeg husker, tror faktisk den blev sendt lige før troldspejlet der om mandagen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-vassago 20 år siden

jeps, kan godt huske den :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-vassago 20 år siden

Gravatar

#4 elwood 20 år siden

Kan bare huske den der lille baby den var bare så sej, men jeg kan så også huske at den her serie faktisk havde en ekstrem sørglig afslutning, som jeg ikke vil nævne her.

Men nu kan jeg se at det er en Jim Henson production, på det link du gav, jeg synes nemlig også det lignede hans stil eksrem meget.
Gravatar

#5 Herrguth 20 år siden

Den kan jeg sagtens huske. Elskede den serie... Den var jo hysterisk morsom! (I hvert fald dengang...)

Du kan vælge den til din liste på tvshowsondvd.com, så får du også mails når der er nyt om den... For forhåbentlig vil den da se dagens lys på DVD...
Gravatar

#6 Michael Andersen 20 år siden

"Not the mama."

En af mine favoritserier dengang, men mindes ikke at have set afslutningen, så elwood kan jeg ikke lige få dig til bruge spoilerfunktionen? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 filmz-vassago 20 år siden

In perhaps the most chilling (literally) episode of any sitcom, the construction of a WESAYSO factory leads to the Ice Age and the extinction of the dinosaurs.
Gravatar

#8 elwood 20 år siden

#6 kan se vassago har gjort det i stedet, og ja den afslutning overaskede virkelig også mig.

da jeg så det afsnit tænkte jeg bare, men kan da ikke afslutte en serie på den måde, det jo sørgeligt, var self. ikke så gamle da jeg så den, så jeg var meget trist da jeg så det.

#6 hehe ja det også en af de fede replikker, den baby havde altså den sejeste stemme, jeg synes virkelig det var den sejeste figur deri, forresten afsnittet jeg så igår var det hvor Charlene sku passe baby'en, og baby'en lukker de der rotte ligende ting ud fra køleskabet.

#5 uhh det vil jeg da strax gøre så, den skal hvertfald hjem til samlingen, hvis den kommer på dvd engang.

#9 20 år siden

Uh nu bliver jeg helt nostalgisk. Er der nogen der kan huske babys sang?
"I´m the baby gotta love me"
Gravatar

#10 davenport 20 år siden

En af mine venner har alle de figurer der var på markedet. (Men han må ikke tage dem op af kassen for sin kæreste... Haha LB!) - jeg må ha Falken stående i stuen! :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: