Gravatar

#11 lagoni 20 år siden

Specielt film importeret fra Bornholm skal man passe på, det hænder de er blevet dubbet af Bent Jørgensen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 elwood 20 år siden

#8 jeg håber der er mere blod i den når vi nu ska ha vores zombie ting, men shaun of the dead og dawn of the dead, det er jo ikke nok. We need more blod...oh and bigger guns 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 PredatorX 20 år siden

Så må du næsten have været uheldig, da den japanske master oftest er den R1 bliver kopieret fra.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#14 cyberzed 20 år siden

Jeg må nok sige jeg er også træt af deres mega ultra dobbelt whopper editions...fedt med LOTR der vidste man at der kom en EE (dog er det vel stadig uvist om der kommer en special PJ edition som rygterne siger) og at de var noget længere. Ud over film gælder det her jo også musik, der kommer et album, så kommer det med bonus numre, så kommer det med bonus dvd, så kommer det som SACD (hvis man er heldig). Det er faktisk et halv gammelt fænomen for jeg kan huske jeg blev snydt da jeg i sin tid købte Robert Miles albumet med Fable og hvad de ellers hed.

Hvad giver alle de her editions...total ugennemskueligt marked for os der vil have det bedste...jeg sidder f.eks. og har ikke en anelse om hvad for en udgave af Hero jeg skal købe da jeg gerne vil have noget ekstra materiale, jeg vil gerne have DTS, men jeg vil også gerne have at jeg kan forstå mit ekstra material (engelske tekster på det), danske undertekster er dog fuldstændig lige meget.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#15 gi-jones 20 år siden

#12: BTW. Jeg regner med at du kommer op i kollektivet snart til en lille zombie-night :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 elwood 20 år siden

det var derfor jeg skrev det, snakkede med ham den mærkelige igår over msn og han nævnte det. Kan ikke forstå i ikke skal ha en dværgkastnings bane i stedet for en golf bane tsk tsk.

jeg kan nu også godt li en god dvd med bunke af xtra matriale, men ja der er nogen der sikkert bare gør det for pengenes skyld.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 SpielbergFreak 20 år siden

Jeg sagde heller ikke man ikke havde mulighed for at vælge med hensyn til LOTR, som du siger det er folks egen fejl for det har jo hele tiden været vidst.

Gravatar

#18 filmz-j.b 20 år siden

men at hver anden nye film kommer i en længere udgave det er simpelthen for latterligt!

Hold op med at beklage dig som en kælling. Du kan squ bare vente på directors cut udgaven hvis du er så vild med at købe dem. Og hvis du ikke er, har du brokket dig over noget der var helt og aldeles unødvendigt. Dit problem er at du ikke kan vente på at rive filmen ned fra hylden lige så snart den kommer ud, vent dog noget tid og forhør dig rundt omkring før du køber den almindelige version..
Gravatar

#19 Outbound Sith 20 år siden

Det var dog en ualmindeligt tåbelig omgang bavl!

Du kan squ bare vente på directors cut udgaven hvis du er så vild med at købe dem.

Man kan da ikke vide, om der overhovedet kommer en director's cut, og i givet fald hvornår den kommer!

Dertil kommer DVD-udgaven af Murphy's lov:

"Sandsynligheden for, at en film udkommer i en bedre udgave bliver uendeligt meget større i det øjeblik, du køber den skrabede udgave, som er den eneste på markedet."
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#20 SpielbergFreak 20 år siden

For det første! Det kan godt være du dynes det er iorden at tale sådan til andre bare fordi det er på nettet, men her gælder reglerne fuldstændig som uden for nettet, man taler pænt til hinanden!

Det har ikke noget med at gøre at jeg ikke kan vente med at rive en film ned fra hylden. Det er princippet i at selskaberne gør det for at tjene penge! Og gør det i flæng! Det er jo ikke spændende mere! Hvis man så i det mindste kunne få lov at vælge med det samme eller vide på forhånd at der kommer en længere udgave på et senere tidspunkt.

Men det jeg egentlig brokker mig over, er ikke at man bliver snydt, men at de overhoved laver en længere udgave det er unødvendigt! Det er kun for at de kan tjene penge, i hvert fald når det drejer sig om de der par minutter f.eks ligesom starten af AvP, det kunne ligeså godt være med i biografen.

Desuden ville jeg hverken eje eller have halvdelen af de film jeg listede før, det var blot et eksempel på at det er ved at tage overhånd!

DU skrev dette:
vent dog noget tid og forhør dig rundt omkring før du køber den almindelige version..

Jeg vil våge og påstå at jeg er en af de mest påpasselige med hensyn til køb af dvd`er, jeg søger nettet tyndt inden jeg køber en film for både at tjekke længde, lyd, billed, cover fra alle regioner! SÅ jeg forhøre mig meget grundigt på nettet inden jeg køber en film og jeg følger meget godt med i hvad der udkommer efterhånden, så det er slet ikke det der er problemet!

Så tænk dig om inden du angriber folk med dine barnlige karl-smart udtalelser!

Skriv ny kommentar: