Gravatar

#1 filmz-goldeneye 22 år siden

Jeg prøver ihærdigt at samle alle Disney´s klassikere på DVD, i udgaver med klassiker nummeret på coveret. Det er bare ikke alle de DVD´er jeg har der er forsynet med dette nummer, det er følgende:

Lady og vagabonden
101 dalmantinere
Junglebogen
Den lille havfrue
Mulan
Tarzan

Er der nogle der har disse klassikere med nummer, eller kan de ikke/har aldrig kunnet fået med nummer.

Jeg ved positivt at Herkules har kunnet fåes både med og uden nummer, men gælder det også for de ovenstående.
Gravatar

#2 davenport 22 år siden

Jeg ved bare at de har tilbagekaldt Mulan, nok fordi der skal en special ud. Jeg kunne købe den brugt i Washington for 35$ men det var dog for dyrt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 2 uhhh lyder godt for den er en af dem jeg virkelig godt kan lide, selvom den ikke er typisk Disney !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 davenport 22 år siden

ja men det er et flot transfer. HIFI klubben i Kolding kører den fast på LCD, og det ser vildt ud.
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Enig - jeg byttede i sin tid min danske udgave med en som sagde han ikke kunne se forskel ??? ... og så har den jo 2 okay videoer og "artwork on disc" - Nej, hvor følte jeg mig snydt af den tekst :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 davenport 22 år siden

Man må kun tro på det man ser. Jeg har mistet alt tillid til sælgere. De ved mange gange ikke en hat om hvad de sælger. Sørgeligt..

Skriv ny kommentar: