Som så mange andre her, er jeg vokset op med Disney, og har derfor en stor forkærlighed for filmene og ikke mindst musikken.. Derfor har jeg besluttet mig for at jeg vil købe et soundtrack med de bedste disney sange, og axel har da også flere spændende titler, som jeg har fået skrumpet ned til 3 kandidater.. ved dog ikke hvilken der skal blive den der for lov til at blive leveret af min lokale postmand..
Nogen der kender noget til nogle af dem, eller bare en generel kommentar til hvilken de ville vælge?
Jeg har Disney's Greatest Hits og den er ganske udmærket. Der er ikke alle mine personlige favoritter, men der er mange gode, og også nogle stykker man ikke lige kunne huske. Altså, du kan jo se tracklisterne selv, så jeg ved ikke rigtigt hvad der mere kan siges. Jo, kvaliteten er ganske i orden ;)
Har siddet og set tracklisterne igennem, og synes at Ultimate Disney virker som den mest komplette, da den har utroligt mange af de helt store numre, ligesom den ikke har så mange af de "ukendte" numre med.. Synes de andre måske har lidt for mange numre fra Davy Crockett, Mickey Mouse Club osv, som ikke er det primære for mig!
Derudover giver jeg dig ret i at Greatest Hits ser rigtig god ud, men mangler dog nogle numre som burde være blandt de bedste..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#1 filmz-Munk 20 år siden
ved dog ikke hvilken der skal blive den der for lov til at blive leveret af min lokale postmand..
Nogen der kender noget til nogle af dem, eller bare en generel kommentar til hvilken de ville vælge?
Her er de:
Disney Classic Collection - vol. 1,2 & 3 box 150,-
Disneys Greatest Hits 170,-
Ultimate Disney 220,-
- Steve Carell
#2 Slettet Bruger [620028316] 20 år siden
#3 filmz-Munk 20 år siden
Derudover giver jeg dig ret i at Greatest Hits ser rigtig god ud, men mangler dog nogle numre som burde være blandt de bedste..
- Steve Carell
#4 Slettet Bruger [620028316] 20 år siden
(udover tracklisterne altså)...